среда, 7 декабря 2016 г.

Покликана бути вчителем


  Кожна людина приходить у цей світ з певною місією: одні стають вченими, інші--політиками, економістами, лікарями, продавцями, інженерами, а хтось стає Вчителем. Так склалося, що Бліняєва С.П. теж обрала цю нелегку дорогу. Адже вчительська праця--це відповіді на тисячі «чому», це гори різноманітної літератури, це кілометри шляху, пройдені коридорами та кабінетами школи, це кілограми зошитів. А ще - це радість спілкування з учнями, це гіркота свого безсилля в якийсь момент, це нескінченний пошук досконалості у всьому, прагнення дійти до самої суті.
Після закінчення Дальницької школи вона стала студенткою педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського. Це були незабутні  роки: нові знайомства , талановиті викладачі. А з 2005 року розпочався її великий шлях на освітянській ниві. Пишається вона тим, що перші кроки  стежиною педагогічної майстерності зробила в стінах своєї рідної школи, де ось вже 10 років вона зустрічає допитливі очі своїх учнів. Саме в Дальницькій школі розкрився її, дарований Богом, талант.
Основне її покликання--сіяти у дитячі душі вічне, добре, мудре. Тому, не випадково, що тема, над якою вона працює, звучить так: «Розвиток творчих здібностей учнів під час уроків інформатики».
   У навчальному процесі Світлана Петрівна використовує широкий спектр  творчих, пошукових, дослідницьких завдань з метою мотивації навчальної діяльності, активізації мислення, уяви, формування комунікативних, пізнавальних навичок школярів, застосовує логічні завдання, завдання на уважність та кмітливість, ігрові прийоми, максимально унаочнює кожне заняття. Щобзацікавити учні вивченням теоретичного матеріалу, на різних етапах уроку використовує ребуси, кросворди, тести; створює проблемні ситуації. 
 Практичні завдання,які пропонує вчитель, є цікавими для учнів, спираються на їхній життєвий досвід. Це, наприклад, створення презентацій «Моє портфоліо», «Моя родина», «Моя Україна» тощо. Зміст практичних завдань добирає таким чином, щоб тривалість їхнього виконання не перевищувала 15 хв. (згідно з санітарними нормами щодо тривалост і безперервної роботи за комп’ютером учнів). Враховує також особливості класу.
 Збереження та зміцнення фізичного здоров’я учнів постійно тримає у центрі уваги. Для профілактики стомлюваності, порушення статури, зору учнів на кожному уроці вчитель проводить фізкультхвилинки та гімнастику для очей. Велику увагу приділяє питанням правильного пошуку інформації та безпеці в мережі Інтернет.
 Для неї кабінет інформатики--це джерело інформації, це простір для інформаційного спілкування.  Тому все робить для того, щоб і «стіни розмовляли з дітьми».
        Постійно займається самоосвітою та працює над підвищенням своєї фахової майстерності. Має сертифікати, що підтверджують проходження навчання за курсами: «Методика викладання курсу «Основи інформаційно-комунікаційних технологій», «Intel® Навчання для майбутнього» (версія 10.1), «Intel® «Шлях до успіху», «Основи веб-дизайну», «Основи Інтернет та он-лайнові освітні середовища», «Основи створення комп’ютерних презентацій», «Основи комп’ютерної графіки», «MicrosoftExcel у профільному навчанні», «Основи візуального програмування», «Інформаційний працівник». 
  Педагог не зупиняється на досягнутому, постійно навчається новому. Її учні ставали переможцями різноманітних конкурсів з інформатики, створюють проекти та постійно беруть участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп’ютерної вправності «Бобер».Так, Гаврилюк Дмитро та Веліксар Ганна посіли І місце у районному конкурсі відеосюжетів (2014-2015 н.р.), Стаматакі Є. та Харьковенко К. посіли ІІ місце у районному конкурсі комп’ютерного малюнку (2014-2015 н.р.), Гаврилюк Д. та Веліксар Г. стали бронзовими призерами Всеукраїнського конкурсу «Весела наука» (2015 р.), Неверов М. та Течинська Ю. посіли ІІ місце в районному конкурсі комп’ютерного малюнку (2015-2016 н.р.).
Бліняєва С.П. багато років є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів інформатики.
За плідну працю з обдарованою молоддю неодноразово нагороджена грамотами районного відділу освіти (2011,2013,2014,2015,2016 рр.).
Секрет успіху педагога – наполегливість у досягненні мети, дотримання певних вчительських заповідей.
Основою її успіху є любов до своєї справи, сумлінна праця і, неодмінно , великий педагогічний талант. Те, чого не можна навчитися і що не можна здобути, те, що дано обраним людям як Божий дар.


Комментариев нет:

Отправить комментарий