29 листопада в Дальницькій школі відбулась педрада "Науково-методичне забезпечення та ефективність використання ІКТ в роботі з обдарованими дітьми", яка передбачала перевірити сформованість інформаційно-комунікативних компетентностей вчителів школи.
Було вирішено провести педраду незвичайно, у формі квест-гри, яка дала б можливість познайомитись із цікавим досвідом
роботи вчителів, які працюють творчо в плані впровадження інформаційних технологій під час уроку.
Квест- це пригода, зазвичай ігрова, під час якої необхідно пройти перешкоди, щоб досягти певної мети. Метою педради, крім вивчення роботи вчителів школи, стало знайомство з досвідом видатного педагога - В. Сухомлинського.
Для визначення маршруту вчителям необхідно було розв'язати завдання, пов'язані з біографією та творчими здобутками В.Сухомлинського.
Перед початком гри всім було запропоновано озброїтися телефонами. Завдання отримували через посилання, які знаходили шляхом сканування QR-коду. Учителі розв'язували різнопланові, цікаві задачі на логіку, вміння орієнтуватися у важких умовах. Рухалися по школі однією командою.
Успішно розв'язавши перше завдання, усі направились до кабінету №8, де працює творчий педагог, яка має гарний досвід підготовки дітей до ЗНО- Гаврилюк Л.О. Завданням учителя було показати практичне застосування комп'ютерних технологій під час уроків української мови та літератури.
Лілія Олександрівна розповіла про цікаву форму роботи, яка допомагає їй розкрити на своїх уроках усіх учнів. Її п'ятикласники малюють до творів багато ілюстрацій. Потім вона сканує ці малюнки і створює презентацію творчих робіт. Коли учні впізнають свої шедеври, то кожен дуже радіє і з задоволенням захищає свій малюнок: діти відповідають на питання щодо змісту твору, придумують назви до своїх "картин". На думку вчителя, такий перегляд малюнків дітей дозволяє їй розкрити учнів-мовчунів. Зазвичай пасивні на уроці, вони розкриваються, коли бачать свої творчі доробки на "великому екрані", відчувають себе справжніми "зірками" і з задоволенням вступають у діалог.
Швидко знайшли вчителі наступну станцію маршруту. Адже питання щодо розкодування вислову Сухомлинського виявилося для них легким. Усі направилися до кабінету №7, де працює вчитель історії Каліщук О.О.
У її кабінеті є диво-телевізор, використовуючи який, Ольга Олександрівна проводить багато цікавих вправ. Так, вона запропонувала вчителям за описом впізнати колегу ( те саме вона робить під час уроків, лише приховує історичну особу). Після відгадування, портрет цієї особи з'являється на екрані телевізора.
Учитель розповіла, що телевізор дає можливість переглядати дітям уривки документальних, історичних фільмів, діалоги між історичними особами тощо. Уроки стають цікавішими й набувають дискусійного характеру.
Наступна зупинка - кабінет хімії. Знайшли її, розв'язавши завдання на відповідність. Бліняєва Н.Г., учитель хімії та біології, продемонструвала можливості SMART-дошки. Вона запропонувала колегам виконати завдання на відповідність. Дошка дозволяє спеціальною електронною ручкою малювати стрілки чи писати відповіді на питання. Крім цього, дошка дозволяє вчителю створювати багатосторінкові уроки, тестові завдання у форматі ЗНО, містить бібліотеку зображень та плакатів. На думку вчителя, проводити уроки стає цікавіше, й підготовка до них займає менше часу.
Розв'язавши анаграми, з яких учителі визначили ключові слова, що називали риси, які Сухомлинський хотів бачити у своїх дітях, вчителі направились до кабінету фізики, в якому працює Бліняєва С.П.
Учитель показала інтерактивну дошку, яка дає їй можливість проводити різноманітні фізичні експерименти. Для зацікавлення вчителів вона провела з ними вправу "Детектор брехні". За допомогою датчика пульсу, термопари та термометра можно було легко фіксувати емоційний стан вчителя. Виявилося, що наші колеги - відверті й щирі люди. Такі ж відкриті вони й зі своїми вихованцями.
Отож, під час цієї педради вже точно ніхто не засумував! Підводячи підсумки, усі дійшли висновку, що сьогодення потребує зміни формату навчання. Сучасні діти бажають бути активними учасниками навчально-виховного процесу, бачити свою значимість і реалізованість. А це можливо, якщо урок буде відповідати усім запитам учнів. І саме ІК-технології допоможуть учителеві в цьому .
P.s. Переглядаючи фото, які створювала протягом педради, я помітила, що на кожній світлині вчителі виглядають щасливими. Їм подобалося брати участь у навчальній пригоді, а значить це сподобається і дітям. І це ще раз довело, що ми на правильному шляху. Вперед, до нових змін!!!
Квест- це пригода, зазвичай ігрова, під час якої необхідно пройти перешкоди, щоб досягти певної мети. Метою педради, крім вивчення роботи вчителів школи, стало знайомство з досвідом видатного педагога - В. Сухомлинського.
Для визначення маршруту вчителям необхідно було розв'язати завдання, пов'язані з біографією та творчими здобутками В.Сухомлинського.
Перед початком гри всім було запропоновано озброїтися телефонами. Завдання отримували через посилання, які знаходили шляхом сканування QR-коду. Учителі розв'язували різнопланові, цікаві задачі на логіку, вміння орієнтуватися у важких умовах. Рухалися по школі однією командою.
Успішно розв'язавши перше завдання, усі направились до кабінету №8, де працює творчий педагог, яка має гарний досвід підготовки дітей до ЗНО- Гаврилюк Л.О. Завданням учителя було показати практичне застосування комп'ютерних технологій під час уроків української мови та літератури.
Лілія Олександрівна розповіла про цікаву форму роботи, яка допомагає їй розкрити на своїх уроках усіх учнів. Її п'ятикласники малюють до творів багато ілюстрацій. Потім вона сканує ці малюнки і створює презентацію творчих робіт. Коли учні впізнають свої шедеври, то кожен дуже радіє і з задоволенням захищає свій малюнок: діти відповідають на питання щодо змісту твору, придумують назви до своїх "картин". На думку вчителя, такий перегляд малюнків дітей дозволяє їй розкрити учнів-мовчунів. Зазвичай пасивні на уроці, вони розкриваються, коли бачать свої творчі доробки на "великому екрані", відчувають себе справжніми "зірками" і з задоволенням вступають у діалог.
Швидко знайшли вчителі наступну станцію маршруту. Адже питання щодо розкодування вислову Сухомлинського виявилося для них легким. Усі направилися до кабінету №7, де працює вчитель історії Каліщук О.О.
У її кабінеті є диво-телевізор, використовуючи який, Ольга Олександрівна проводить багато цікавих вправ. Так, вона запропонувала вчителям за описом впізнати колегу ( те саме вона робить під час уроків, лише приховує історичну особу). Після відгадування, портрет цієї особи з'являється на екрані телевізора.
Учитель розповіла, що телевізор дає можливість переглядати дітям уривки документальних, історичних фільмів, діалоги між історичними особами тощо. Уроки стають цікавішими й набувають дискусійного характеру.
Наступна зупинка - кабінет хімії. Знайшли її, розв'язавши завдання на відповідність. Бліняєва Н.Г., учитель хімії та біології, продемонструвала можливості SMART-дошки. Вона запропонувала колегам виконати завдання на відповідність. Дошка дозволяє спеціальною електронною ручкою малювати стрілки чи писати відповіді на питання. Крім цього, дошка дозволяє вчителю створювати багатосторінкові уроки, тестові завдання у форматі ЗНО, містить бібліотеку зображень та плакатів. На думку вчителя, проводити уроки стає цікавіше, й підготовка до них займає менше часу.
Розв'язавши анаграми, з яких учителі визначили ключові слова, що називали риси, які Сухомлинський хотів бачити у своїх дітях, вчителі направились до кабінету фізики, в якому працює Бліняєва С.П.
Учитель показала інтерактивну дошку, яка дає їй можливість проводити різноманітні фізичні експерименти. Для зацікавлення вчителів вона провела з ними вправу "Детектор брехні". За допомогою датчика пульсу, термопари та термометра можно було легко фіксувати емоційний стан вчителя. Виявилося, що наші колеги - відверті й щирі люди. Такі ж відкриті вони й зі своїми вихованцями.
Отож, під час цієї педради вже точно ніхто не засумував! Підводячи підсумки, усі дійшли висновку, що сьогодення потребує зміни формату навчання. Сучасні діти бажають бути активними учасниками навчально-виховного процесу, бачити свою значимість і реалізованість. А це можливо, якщо урок буде відповідати усім запитам учнів. І саме ІК-технології допоможуть учителеві в цьому .
P.s. Переглядаючи фото, які створювала протягом педради, я помітила, що на кожній світлині вчителі виглядають щасливими. Їм подобалося брати участь у навчальній пригоді, а значить це сподобається і дітям. І це ще раз довело, що ми на правильному шляху. Вперед, до нових змін!!!
Цісар Н.В.
I am really enjoying reading your well written articles. It looks like you spend a lot of effort and time on your blog. I have bookmarked it and I am looking forward to reading new articles. Keep up the good work. 먹튀검증
ОтветитьУдалитьI wanted to thank you for this great read !! I definitely enjoying every little bit of it I have you bookmarked to check out new stuff you post 검증사이트
ОтветитьУдалить