Як відомо, основою Нової української школи є вміння учнів переносити свої знання на життєву практику. Однією із сучасних форм організації навчальної діяльності, яка покликана реалізувати теоретичні знання на практиці, є проектна робота.
Для того, щоб вчителі набули досвіду у впровадженні цієї форми навчання, було вирішено провести семінар у вигляді проектної роботи: створення лепбуків для 5-х класів та родинного дерева для учнів 1-го класу на тему: "Адаптація учнів до нових умов навчання".
Дружно долучилися педагоги до творчості. Допомогу у розміщенні складових лепбуку здійснювала психолог Маринеч Л.В.
Така форма роботи допомогла перетворити семінар у активну творчу діяльність. Розміщуючи фотографії дітей на сторінках лепбуку, думки колег сходилися у багатьох питаннях: кому з дітей важко пристосуватися до нових умов навчання, хто легко включається в роботу. Психолог зазначила, що всі п'ятикласники із задоволенням ходять до школи і висловлюють на адресу вчителів слова подяки і захоплення.
Класні керівники швидко дібрали до фото кожного учня картинку, що символізувала світ захоплень дитини. Підтвердилася думка психологів: кожна дитина талановита і має багато здібностей. Учителю необхідно помітити їх і дати поштовх для розвитку.
З любов'ю представляли класні керівники, Надвоцька М.В. та Коломійчук А.Ю., своїх вихованців. Кожному знайшли місце у їхньому родинному лепбуці.
А Бєлоусова Т.М. разом з учителями, що викладають у першому класі, створила родинне дерево, де розмістились її діти-квіти.
Таїса Миколаївна зазначила, що дуже боялася розпочинати роботу в Новій українській школі. Та виявилося, що навчання цікаве не лише для дітей, але й для неї самої. Вона відчуває, що необхідно дітям у той чи інший момент. Легко переміщує навчальний матеріал за бажаннями та прагненнями дітей.
Така методика дає свої позитивні результати. Усі діти називають склади, мають великий словниковий запас, комунікабельні і швидко адаптувалися до нових навчальних умов.
P.s. Як відомо, під час проектної роботи вчителю необхідно захопити дітей творчою діяльністю, а потім лише спостерігати, як учні активно реалізують нові творчі ідеї. Те саме робила і я. Протягом усього семінару я спостерігала за роботою вчителів, які мимоволі влаштували диспут, вирізаючи портрети дітей і характеризуючи кожного. Незважаючи на те, що іноді наші учні нас засмучують, під час створення лепбуку вчителі говорили про них як про найкращих та найталановитіших.
Цісар Н.В., директор школи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий