(Правознавчий тиждень)
Розпочався урок з привітання та з таємничо-чарівної хвилинки, під час якої
діти мали змогу зазирнути в «чарівну скриньку», в якій зберігається найцінніший
скарб України.
Відкривши скриньку, діти побачили свої
відображення в дзеркалі і зрозуміли, що кожен з них є скарбом нашої країни .
З перегляду презентації учні отримали уявлення про поняття «право», «Конституція»,
«Декларація», «Конвенція».
Переглядаючи відео, дізналися про свої права, які зазначені в
Конвенції ООН про права дитини.
Виконуючи творче завдання , учні отримали
стікери, на яких був початок
речення «Я маю право на...». Діти дописували речення та, зачитавши їх, прикріплювали стікери на дошку.
Серед записаних прав дуже часто згадували про право на
відпочинок. Тому далі під час веселої фізкультхвилинки усі повторювали енергійні рухи та підспівували.
Під час роботи в групах до
учнів через електронну пошту зверталися казкові герої, які просили
допомоги у вирішенні питання порушення прав щодо їхніх друзів.
Діти активно допомагали казковим героям, аналізуючи, які
права було порушено, та пропонували свій вихід із складних ситуацій.
Узагальнюючи вивчене на уроці-диспуті, соціальний педагог
зауважила, що всі мають пам’ятати не тільки про права, але і про свої
обов’язки.
Права і обов’язки
будь-якої людини взаємопов'язані і дуже важливі. Життя буде гармонійним і справедливим за умови, якщо кожна
людина дотримуватиметься своїх прав і не забуватиме про свої обов’язки, як
гарантію дотримання прав інших.
Комментариев нет:
Отправить комментарий