Його називають "гімнастикою для розуму"; на високу пізнавальну й виховну цінність цієї інтелектуальної гри неодноразово
вказували К.Д. Ушинський, А.С. Макаренко; серед тих, хто
захоплювався подібною розвагою, були К.Е. Ціолковський, К.С. Станіславський. Здогадались, про що йдеться? Про кросворд, день народження якого відзначають у світі 21 грудня.
Творцем першого кросворду був журналіст Артур Уїнн, який емігрував до Нью-Йорка з Ліверпуля. Він винайшов новий підхід у роботі зі словом: уклав літери в клітини, клітини розмістив у смужки і назвав нову головоломку "cross-word puzzle". Автор направив свій кросворд з 32 слів в газету "Нью-Йорк уорлд", де він був надрукований 21 грудня 1913 року.
Використання кросвордів під час навчального процесу дозволяє індивідуально та диференційовано підходити до перевірки знань учнів. Школярі за власним бажанням починають звертатися за допомогою до підручників, додаткових посібників та іншої літератури й Інтернету, тобто реалізувати одразу декілька ключових компетентностей: інформаційно-цифрову, уміння вчитися впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культури.
Саме тому Власова В.О., заступник директора з виховної роботи, запропонувала учням школи в цей день взяти участь у конкурсі на найшвидше розв'язування кросвордів, присвячених творчості Т.Шевченка. Таке змагання дозволило попрацювати в парах, пригадати все, що відомо про нашого видатного поета, дізнатись щось нове.
А учні 5-х класів із задоволення погодились виконати домашнє завдання- скласти власні тематичні кросворди.
Творцем першого кросворду був журналіст Артур Уїнн, який емігрував до Нью-Йорка з Ліверпуля. Він винайшов новий підхід у роботі зі словом: уклав літери в клітини, клітини розмістив у смужки і назвав нову головоломку "cross-word puzzle". Автор направив свій кросворд з 32 слів в газету "Нью-Йорк уорлд", де він був надрукований 21 грудня 1913 року.
Використання кросвордів під час навчального процесу дозволяє індивідуально та диференційовано підходити до перевірки знань учнів. Школярі за власним бажанням починають звертатися за допомогою до підручників, додаткових посібників та іншої літератури й Інтернету, тобто реалізувати одразу декілька ключових компетентностей: інформаційно-цифрову, уміння вчитися впродовж життя, обізнаність та самовираження у сфері культури.
Комментариев нет:
Отправить комментарий