У психолога зараз роботи не початий край. Психологічний супровод дозволяє успішно адаптувати дітей до
нових навчальних умов. Посилення явищ дезадаптивного характеру в навчально - виховному процесі
пов'язане із збільшенням непрогнозованих критичних ситуацій у повсякденному житті,
особливо, як свідчить практика, вони загострюються в момент вступу до школи, період
первинного засвоєння вимог, які висуває нова соціальна ситуація.
Маринеч Л.В., шкільний психолог, зазначила, що в цьому році діти адаптуються до навчання значно легше.
Вони із задоволенням проходять тестування, легко вступають у діалог. До речі, малюючи портрет вчителя, обирають олівці теплих кольорів, порівнюють вчителя з квіткою.
Завдяки вправі "Ранкове коло" діти вміють дарувати компліменти один одному, їхній словниковий запас значно поповнився.
Лариса Володимирівна проводить велику роботу із батьками першокласників, консультує їх з питань психологічного розвитку дитини. Адже тільки завдяки спільним зусиллям батьків, вчителів, дітей ми досягнемо гарних результатів у розвитку наших першачків.
Комментариев нет:
Отправить комментарий