Соціальний педагог нашої школи Пиріг Н. Б. відповідально ставиться до своєї роботи, тому переймається питанням виховання в учнів свідомого ставлення до власного здоров'я.
Її непокоїть проблема шкідливих звичок, які все частіше стають предметом розваг молоді. Тому Наталія Богданівна систематично проводить профілактичні заняття, намагаючись зробити їх динамічними, цікавими, максимально практичними. На її думку, така форма проведення виховних годин дає можливість надовго закріпити в пам'яті дітей важливі істини. Переконайтеся в цьому самі.
Так, учнів 1-го класу вона запросила в подорож "Містом гарних звичок". Під час уроку-гри діти переглянули презентацію та мультфільм про шкiдливий вплив алкоголю та курiння.
У грі " Корисно - шкiдливо" вчитель перевірила вміння дітей розпізнавати негативне. Першачки її приємно здивували.
Вправа "Коло корисних звичок" допомогла дітям створити міцний ланцюг переконань .
Учнів 5-А класу чекала година спiлкування "Чи бути здоровим - вирiшуєш ти".
Діти переглянули та обговорили документальний фiльм. Під час iнтерактивних вправ "Мiкрофон" та "Асоцiативний кущ" висловилися щодо побаченого. Не обійшлося й без гри. Інтерактивна вправа " Мiф чи реальнiсть " закріпила набуті учнями знання.
8-А та 8-Б класи взяли участь у тренiнгу з элементами гри "Скажiмо НI, поки не пiзно!" Діти створювали колажi про кориснi та шкiдливi звички, висловлюючи своє ставлення до проблеми.
У фоє школи можна було побачити результат роботи дітей. Той факт, що інформаційну дошку створили діти, додавав їй неабиякої значущості.
Ось так насичено пройшов навчальний тиждень. Попереду в Наталії Богданівни ще багато роботи. Головне - треба домогтися, щоб отримані знання стали стійкими життєвими переконаннями молоді.
Чудові заходи!
ОтветитьУдалить