Розпочався урок із задачі про трьох дівчаток, які читали книжку Карпенка-Карого "Сто тисяч".
Необхідно було визначити, хто з них прочитав найбільшу кількість сторінок.
Діти були уважними, зразу дали відповідь на питання , чому дівчатка обрали книгу саме цього автора. Можливо, в бібліотеці бачили оформлену Бліняєвою Ю. І. експозицію, присвячену175-річчю з дня народження митця.
А далі спробували за портретом Івана Карповича здогадатися, ким довелось йому працювати. Дехто сказав вчителем. Ніхто й не міг подумати, що працював він секретарем у поліції.
Та професія письменника виявилася найзначущою для нього. Потім діти були запрошені до театру, який для Карпенка-Карого був другою домівкою. У театрі їм необхідно було дооформити сцену, визначити, чи правдиво грають актори свою роль, одягнути їх та накласти грим.
Ви розумієте, що на уроці математики акторами стали звичайні дроби, а вистава називалась "Основна властивість дробу". Завдяки навчально-ігровій ситуації математика перетворилася в захоплюючий світ пригод і дала можливість нагадати учням про важливу подію - річницю з дня народження людини, яка творила українську культуру.
Комментариев нет:
Отправить комментарий