22 січня відбулося засідання педагогічної ради на тему :"Формування та реалізація інтересів здобувачів освіти й створення умов для їхньої самореалізації та успіху".
Метою засідання було з'ясувати, що сьогодні потрібно поколінню Z - дітям, народженим у вік цифрових технологій. Як уникнути конфліктів, порозумітися з дітьми й сформувати в них стійкий інтерес до навчання.
Ретельно описала звички, риси характеру сучасних учнів, а також продемонструвала педагогічні прийоми, що дають стовідсоткову результативність навченості, Гаврилюк Л. О., яка пройшла навчання з цього питання. У ході психолого-практичних вправ розкрила особливості мислення сучасних дітей.
А далі усіх чекав експеримент, для якого була створена фокус - група з дітей різного віку. Мета експерименту- показати фрагмент інтегрованого уроку для вчителів середньої та старшої шкільної ланки, щоб на практиці розкрити особливості мислення нового покоління. Адже через рік вихованці НУШ переступлять поріг середньої школи , тому вже сьогодні необхідно готуватися до такої важливої події.
Висновок зробили такий: для успішного навчального результату необхідно впродовж уроку підтримувати зацікавленість дітей практичними завданнями,постійно доводити необхідність вивчення теми. Лише при такому підході діти із задоволенням читають, рахують, запам'ятовують нові поняття й готові до креативного розв'язання проблем.
Поговорили й про недопустимість дискримінації під час здійснення освітнього процесу. На прикладах розібрали ситуації, які можуть призвести до утисків прав дитини.
Наступним етапом педради стало питання організації ДПА для учнів 4, 9, 11 класів. Феленко І. Г. розповіла про особливості проведення атестації, педагогічний колектив затвердив рішення учнів щодо предметів, з яких вони складатимуть іспити.
У кінці засідання обговорили, як організовано й безпечно відновити навчальний процес, визначили алгоритм дій, які унеможливлюють розповсюдження захворюваності дітей під час пандемії.
https://www.facebook.com/groups/303833443529111/permalink/812973749281742/
Комментариев нет:
Отправить комментарий