понедельник, 27 декабря 2021 г.

Диво-хлопчик

 Терновенко Т. Я. знає, як працювати з особливими дітьми. Найголовнішим у її роботі є створення навчальної атмосфери, за якої дитина розкриває в повній мірі свої здібності. 



Так Сашко дивує вчительку своїм бажанням навчатися. Хлопчик із задоволенням виконує всі завдання. 

  Готуючись до занять , Тетяна Яківна надає перевагу наочно - зоровим формам пізнання. Візуалізація, на думку вчительки, дає можливість сформувати конкретно - наочне мислення, у чому переконуєшся, відвідуючи її уроки . Завдання на логіку, відповідність, зіставлення-це лише частка того, що встигає зробити хлопчик. А стимулом до такої працездатності є творча робота, яку дитина виконує паралельно. На одному із занять, наприклад, за кожне виконане завдання Сашко отримував іграшку, якою прикрасив створену на попередніх уроках ялиночку. 

Ось так завдяки ретельній підготовці до уроків, виготовленню наочностей, дидактичних матеріалів, Тетяна Яківна забезпечує ефективне навчання для Сашка і створює підґрунтя для успішного  розвитку хлопчика в подальшому.

Комментариев нет:

Отправить комментарий