Навчати дітей правилам пожежної безпеки та дотримання їх у повсякденному житті, виховання в учнів розуміння тяжких наслідків з причин порушення правил пожежної безпеки, вчити правильно діяти в різноманітних екстремальних ситуаціях-це мета, яку поставила Пиріг Н. Б. під час розробки та проведення тижня пожежної безпеки.
Вчитель провела уроки , метою яких було закріпити знання учнів з питань пожежної безпеки, сформувати навички правильних дій при пожежі. Також намагалася навчити швидко оцінювати небезпечні ситуації, приймати оптимальне рішення щодо їхнього подолання, активізувати пізнавальну та творчу діяльність школярів, виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.
Учні називали причини, які призводять до пожежі, розглядали таблички з позначеннями шляхів евакуації, називали первинні засоби пожежогасіння та на практиці гасили уявну пожежу.
Разом із вчителем розробили та записали алгоритм дій у разі виникнення пожежі.
Учні 9-х класів побували на пізнавальній екскурсії в Пункті невідкладної медичної допомоги Грибівської АЗПСМ, де мали змогу отримати практичні знання з надання першої домедичної допомоги у надзвичайних ситуаціях.
Разом із вчителем розробили та записали алгоритм дій у разі виникнення пожежі.
Учні 9-х класів побували на пізнавальній екскурсії в Пункті невідкладної медичної допомоги Грибівської АЗПСМ, де мали змогу отримати практичні знання з надання першої домедичної допомоги у надзвичайних ситуаціях.
Щиро дякуємо фельдшеру швидкої допомоги Недашковській Ользі Василівні за дуже цікаву та змістовну розповідь, за професійно проведене практичне заняття.
Заходи, які відбувалися протягом тижня, допомогли дітям отримати та закріпити отриманні знання про поведінку під час пожежі, щоб уникнути нещасних випадків.
Дякуємо Пиріг Н. Б. за змістовну та важливу роботу.
Дякуємо Пиріг Н. Б. за змістовну та важливу роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий