Вже стало традиційним проведення кожного року вечора посвяти в старшокласники. Цей захід дає нам можливість розкрити творчих, кмітливих артистів, які з легкістю підтверджують своє нове звання- "Старшокласник".
18 жовтня шкільна родина прийняла у свої ряди 31 восьмикласника.
Готували дійство учні 10 класу зі своїм класним керівником Пацар М. В. Вони вирішили провести його у стилі Олімпійських ігор. Савельєва С. і Волонтір Н. розповіли в гумористичній формі винуватцям свята легенду про їхню появу в житті школи. Восьмикласники цікаво презентували свої колективи. У випробуваннях довели свою дорослість й створили дружній флешмоб, станцювавши грецький танець "Сіртакі".
Зі своїми колективами були поруч класні керівники: Бліняєва Н. Г. та Каліщук О. О. Разом зі старостами вчителі доводили, що знають гарно своїх дітей.
Інтелектуальні конкурси, ігри, танці-це лише невеличка частина того, у що занурилися діти.
Свято пройшло в дружній та веселій атмосфері. Закінчилося давно очікуваною дискотекою.
Залишається побажати новим старшокласникам лише одного: бути гідними цього почесного звання, стояти на захисті інтересів школи та шкільної громадськості.
18 жовтня шкільна родина прийняла у свої ряди 31 восьмикласника.
Готували дійство учні 10 класу зі своїм класним керівником Пацар М. В. Вони вирішили провести його у стилі Олімпійських ігор. Савельєва С. і Волонтір Н. розповіли в гумористичній формі винуватцям свята легенду про їхню появу в житті школи. Восьмикласники цікаво презентували свої колективи. У випробуваннях довели свою дорослість й створили дружній флешмоб, станцювавши грецький танець "Сіртакі".
Зі своїми колективами були поруч класні керівники: Бліняєва Н. Г. та Каліщук О. О. Разом зі старостами вчителі доводили, що знають гарно своїх дітей.
Інтелектуальні конкурси, ігри, танці-це лише невеличка частина того, у що занурилися діти.
Свято пройшло в дружній та веселій атмосфері. Закінчилося давно очікуваною дискотекою.
Залишається побажати новим старшокласникам лише одного: бути гідними цього почесного звання, стояти на захисті інтересів школи та шкільної громадськості.
Комментариев нет:
Отправить комментарий