Бліняєва Н. Г.-учитель біології, яка переймається екологічними проблемами у світі й в Україні. Своєю основною задачею вважає привернення уваги молодих людей, які через невеликий проміжок часу зможуть самостійно впливати на вирішення будь-яких екологічних проблем.
Учитель вирішила провести для учнів 11 класу урок на тему:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні". Метою уроку було навчити учнів реально оцінювати екологічну ситуацію; виховувати шанобливе ставлення до всього живого, виховати в дітей екологічні засади раціонального використання ресурсів водно – болотних угідь; підвищити рівень екологічної культури школярів; виховувати почуття відповідальності за збереження природи.
Учителю вдалося виконати всі завдання уроку й привернути увагу до екологічних проблем не лише учнів, але й громадськості.
Ніна Георгіївна поділила дітей на три групи: «Біосфера», «Ноосфера» та «Гідросфера». Учасники кожної повинні були провести дослідження. Але перед початком кропіткої роботи учитель вирішила підготувати одинадцятикласників теоретично , а також донести до них розуміння критичності екологічних проблем не лише у світі, але й у рідній місцевості.
Учитель з'ясувала, чи розуміють діти назви своїх груп,як вони між собою пов'язані? А вправа "Відгадай подію" нагадала учням про щорічний фестиваль екологічних агітбригад, учасниками якого вони були. Усі швидко з'ясували,чим ця подія знаменна для школи та спільноти Дальницької ОТГ.
Під час вивчення нового матеріалу діти дізналися, що таке якість природного середовища, з'ясували, при якому стані довкілля життя людини є неможливим, ввели поняття гранично допустимої концентрації. Під час вправи
«Екологічні чемпіони-перевертні» попрацювали з картою і дізналися про трійки найбільш забруднених міст, поверхневих водойм України.
Згадали й про дату 2 лютого- Всесвітній день водно-болотних угідь. Діти дізналися про території України, що охороняються відповідно до Конвенції.
Після ретельної підготовки розпочали практичну роботу: необхідно було попрацювати в ролі експертів з визначення якості води річки Барабойки, Дністровського лиману та дощової води, порівняти результати з результатами досліджень якості артезіанської води в Дальнику, води, що подає "Інфоксводоканал" з р. Дністер для смт. Овідіополь та очищеної фільтрованої води. Практична робота супроводжувалася переглядом кліпу "Earth Song" (з англ. «Пісня Землі») — пісні американського поп-співака Майкла Джексона. Прикро, що кліпу 15 років, а екологічні проблеми , які він висвітлює, не лише не вирішилися, а навпаки стали ще більш критичними.
Результати дослідження оптимістичні: усі показники в межах норми,а наявність сульфатів та хлоридів доводить високу мінералізацію води.
Виконавши вправу «Коло ідей», учні розповіли, яким чином можна покращити стан водно-болотних угідь нашої місцевості.
Ніна Георгіївна ще раз призвала молодь до небайдужості в питанні екологічних проблем . "Щоб досягнути чогось, втілити свою мрію, необхідно докласти багато зусиль. Це стосується як теперішнього життя, так і мрій про світле майбутнє і чисте довкілля навколо. І діяти потрібно вже зараз:прибирати за собою сміття, дотримуватись правил екологічної безпеки, заощаджувати ресурси Землі! "Це висновок, який діти ніколи не забудуть. Таку надію має вчитель.
Дякуємо Ніні Георгіївні за вміння захопити дітей навчальною, дослідницькою, творчою діяльністю.
Власова В. О. у фоє школи організувала виставку, присвячену проблемам водно-болотних угідь, яка буде нагадувати кожному про важливість збереження цього ресурсу як середовища для водоплавних птахів.
Учитель вирішила провести для учнів 11 класу урок на тему:"Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні". Метою уроку було навчити учнів реально оцінювати екологічну ситуацію; виховувати шанобливе ставлення до всього живого, виховати в дітей екологічні засади раціонального використання ресурсів водно – болотних угідь; підвищити рівень екологічної культури школярів; виховувати почуття відповідальності за збереження природи.
Учителю вдалося виконати всі завдання уроку й привернути увагу до екологічних проблем не лише учнів, але й громадськості.
Ніна Георгіївна поділила дітей на три групи: «Біосфера», «Ноосфера» та «Гідросфера». Учасники кожної повинні були провести дослідження. Але перед початком кропіткої роботи учитель вирішила підготувати одинадцятикласників теоретично , а також донести до них розуміння критичності екологічних проблем не лише у світі, але й у рідній місцевості.
Учитель з'ясувала, чи розуміють діти назви своїх груп,як вони між собою пов'язані? А вправа "Відгадай подію" нагадала учням про щорічний фестиваль екологічних агітбригад, учасниками якого вони були. Усі швидко з'ясували,чим ця подія знаменна для школи та спільноти Дальницької ОТГ.
Під час вивчення нового матеріалу діти дізналися, що таке якість природного середовища, з'ясували, при якому стані довкілля життя людини є неможливим, ввели поняття гранично допустимої концентрації. Під час вправи
«Екологічні чемпіони-перевертні» попрацювали з картою і дізналися про трійки найбільш забруднених міст, поверхневих водойм України.
Згадали й про дату 2 лютого- Всесвітній день водно-болотних угідь. Діти дізналися про території України, що охороняються відповідно до Конвенції.
Після ретельної підготовки розпочали практичну роботу: необхідно було попрацювати в ролі експертів з визначення якості води річки Барабойки, Дністровського лиману та дощової води, порівняти результати з результатами досліджень якості артезіанської води в Дальнику, води, що подає "Інфоксводоканал" з р. Дністер для смт. Овідіополь та очищеної фільтрованої води. Практична робота супроводжувалася переглядом кліпу "Earth Song" (з англ. «Пісня Землі») — пісні американського поп-співака Майкла Джексона. Прикро, що кліпу 15 років, а екологічні проблеми , які він висвітлює, не лише не вирішилися, а навпаки стали ще більш критичними.
Результати дослідження оптимістичні: усі показники в межах норми,а наявність сульфатів та хлоридів доводить високу мінералізацію води.
Виконавши вправу «Коло ідей», учні розповіли, яким чином можна покращити стан водно-болотних угідь нашої місцевості.
Ніна Георгіївна ще раз призвала молодь до небайдужості в питанні екологічних проблем . "Щоб досягнути чогось, втілити свою мрію, необхідно докласти багато зусиль. Це стосується як теперішнього життя, так і мрій про світле майбутнє і чисте довкілля навколо. І діяти потрібно вже зараз:прибирати за собою сміття, дотримуватись правил екологічної безпеки, заощаджувати ресурси Землі! "Це висновок, який діти ніколи не забудуть. Таку надію має вчитель.
Дякуємо Ніні Георгіївні за вміння захопити дітей навчальною, дослідницькою, творчою діяльністю.
Власова В. О. у фоє школи організувала виставку, присвячену проблемам водно-болотних угідь, яка буде нагадувати кожному про важливість збереження цього ресурсу як середовища для водоплавних птахів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий