Психолог Дальницької школи Маринеч Л. В. знає, що для сучасної молоді визначитися з вибором майбутньої професії, а, отже, і власної долі, нині є завданням недостатнім.
Випускники повинні визначати своє життєве кредо та свій стиль уже сьогодні, щоб потім, у дорослому житті, бути щасливими, успішними й конкурентноспроможними.
Лариса Володимирівна постійно проводить профорієнтаційні заняття не лише із старшокласниками, але й з учнями молодших та середніх класів.
"Анкета інтересів", вправа "Профорієнтація", "Методика виявлення і оцінки комунікативних і організаційних нахилів старшокласників ВЧ", "Диференційно- діагностичний питальник", ДДО-це лише деякі методики та вправи, які проводить психолог зі своїми вихованцями. На заняттях обов'язковим є гарячий чай, що дає можливість розлабитися й краще відчути своє внутрішнє" Я".
Під час таких занять Лариса Володимирівна розповідає учням про значення правильного вибору професії для особистості,
обговорює типові помилки при виборі професії та їхні наслідки,
знайомить учнів з правилами вибору професії та особливостями, якими приваблює той чи інший фах, розвиває в дітей здатність до самоаналізу і рефлексії, виховує відповідальне ставлення до вибору майбутньої професії.
Залишається лише побажати, щоб для кожної дитини вибір професії став усвідомленою справою, а не справою, що здійснюється навмання.
Випускники повинні визначати своє життєве кредо та свій стиль уже сьогодні, щоб потім, у дорослому житті, бути щасливими, успішними й конкурентноспроможними.
Лариса Володимирівна постійно проводить профорієнтаційні заняття не лише із старшокласниками, але й з учнями молодших та середніх класів.
"Анкета інтересів", вправа "Профорієнтація", "Методика виявлення і оцінки комунікативних і організаційних нахилів старшокласників ВЧ", "Диференційно- діагностичний питальник", ДДО-це лише деякі методики та вправи, які проводить психолог зі своїми вихованцями. На заняттях обов'язковим є гарячий чай, що дає можливість розлабитися й краще відчути своє внутрішнє" Я".
Під час таких занять Лариса Володимирівна розповідає учням про значення правильного вибору професії для особистості,
обговорює типові помилки при виборі професії та їхні наслідки,
знайомить учнів з правилами вибору професії та особливостями, якими приваблює той чи інший фах, розвиває в дітей здатність до самоаналізу і рефлексії, виховує відповідальне ставлення до вибору майбутньої професії.
Залишається лише побажати, щоб для кожної дитини вибір професії став усвідомленою справою, а не справою, що здійснюється навмання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий