вторник, 6 октября 2020 г.

Проєкт "У світі тварин"

 Сьогодні всі учні школи стали учасниками проєкту "У світі тварин", присвяченого Всесвітньому дню захисту тварин. Якщо вам цікаво, як  нам вдалося без відриву від навчального процесу залучити всю школу до роботи над проєктом, тоді читайте далі. 



Учні 2-го класу отримали завдання дослідити, що необхідно тваринам для життя. Скліфасовська З. В. запропонувала своїм вихованцям відвідати  лісову школу, поспілкуватися  з тваринами й розв'язати проблему. Дітям легко було знайти відповідь на це питання, адже щоденне спілкування з їхніми улюбленцями допомагало їм. Ви не повірите, але для життя тваринам необхідна  теплова і світлова енергія.

Учні першого класу отримали завдання назвати відомі їм  домашні тварини, дізнатися про особливості вимови цих назв, відшукати ті з них,які складаються з найбільшої кількості складів, і заселити їх  у відповідний будиночок.





На уроці англійської мови учні третього класу розповідали про друзів своїх  менших, старанно вимовляючи складні англійські слова. Кушнір Г. А. ще й переконалася в тому, що діти розрізняють домашніх і диких тварин, знають пісні про них.

Учні четвертого класу  складали про тварин  тексти- розповiдi, тексти-описи, тексти- мiркування. Руссу Н. І. сповна насолодилася оповіданнями своїх вихованців. Скліфасовська К., Тарасюк А.особливо потішили вчителя. Вони цікаво й жваво розповіли про звички, улюблені страви та ігри своїх вихованців.  Наостанок  склали  речення про тварин, у складі яких були однорідні члени речення.


А Петрушина Ю. Е. здивувала своїх вихованців. Переодягнувшись у костюм зебри, запросила учнів до оздоровчих спортивних розваг. Дитячу радость важко передати словами!


Для учнів 6-х класів Гаврилюк Л. О. приготувала урок, який я назвала б "Уроком швидкої допомоги для тварин" . 

Вивчаючи тему "Професійні слова та терміни", діти згадали про Міжнародний день захисту тварин та про професію ветеринара.Розкрили зміст вислову:"Медицина рятує людину, а ветеринарія-людство". З'ясували, на який склад падає наголос у слові "ветеринарія". Написали невеличкий диктант, присвячений представникам цієї гуманної професії. А написавши словниковий диктант, що складався з професіоналізмів та термінів, які вживаються в галузі ветеринарної медицини, з' ясували, що тваринам так само роблять рентген, біохімічний аналіз крові, ультразвукове дослідження;дізнались, що дуже небезпечними хворобами є сказ та африканська чума.


Пиріг Н. Б. на своїх уроках основ здоров'я запропоновала учням стати учасниками диспуту  “Захист тварин-справа честі людей!”


Буділовська Т. Д. переконала учнів у тому, що пісні про тварин особливі. Під час їхнього виконання підвищується настрій. І діти переконалися  в цьому, заспівавши пісні "Не дразните собак", "Пропала собака" , "Рожевий слон" .


Учні десятого класу занурилися в захоплюючий світ пригод разом з головним героєм фільму "Баррі - пес - герой із засніжених Альп".


Бліняєва Н. Г. запропонувала учням стати на захист тварин: зробити внесок у Благодійний фонд допомоги беззахисним тваринам "Жива душа". Акція зі збору коштів проводиться у смт. Овідіополь, біля адмінбудівлі.


А Надвоцька М. В.  вирішила влаштувати перегони:хто подолає   дистанцію в 100 м швидше за гепарда, кулана чи водоплавної птиці? Час пробігу, звичайно, був довший, ніж у тварин, але достойний:Воротнюк Радіон (10 клас) подолав дистанцію за 12.5 с, Іонашку Іван (8-Б) -за  12.6 с, а Герца Євген (9-Б) - за 13.5 с.


А ще вразила всіх активна участь учнів школи у створенні відеоролика "Топ наймиліших тварин". Цілий день надходили фотографії. Коли я їх переглядала, то думала, що наймилішими є не лише тваринки, а й їхні господарі, в руках яких маленькі створіння почувають себе захищеними.

Дякуємо усім, хто став учасником такого важливого проєкту, присвяченого нашим маленьким друзям.

Комментариев нет:

Отправить комментарий