Чи можна під час уроків математики вирішувати екологічні проблеми Чорного моря?
"Можна!"- скаже будь-який учень шостого класу. Сьогодні під час вивчення теми "Множення звичайних дробів" діти мали змогу дізнатися про особливості Чорного моря й екологічні проблеми, які можуть перетворити його в мертве.
Протягом уроку вони стали шукачами перлів, які є на дні Чорного моря. Ніхто за ними не полює, оскільки їхні розміри дуже незначні. Але учні Дальницької школи поринули в широкі простори навчальних глибин за перлинами знань і дізналися під час уроку багато цікавого. Наприклад, як можна пов'язати Чорне море з футбольним полем, кам'яними печерами чи синцями на ногах. Діти навіть не здогадувалися, що саме такі питання були спрямовані на розвиток їхньої логіки.
А ось літнє цвітіння води особливо занепокоїло шестикласників. Виявляється, що в цьому процесі винні пестициди, які потрапляють у морські простори разом з підземними водами після дощу. Діти навіть підрахували їхню кількість. Така практична задача для них стала дуже очевидною і зрозумілою. Усі без винятку справилися з нею.
У кінці уроку дійшли висновку, що здобувати перлини-знання важко, але під силу будь-кому, проте розв'язувати екологічні проблеми набагато важче.
Комментариев нет:
Отправить комментарий