Сьогодні вчителі Дальницької школи розпочали свої уроки по-особливому, і це не випадково.
Адже 14 грудня-День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Кожен учитель запропонував цікаві й практичні завдання, які дали змогу усвідомити дітям важливість сьогоднішньої дати. Так, Гаврилюк Л. О.запропонувала учням 7-х класів переглянули невеличку презентацію "Тим, хто врятував світ". Семикласники дізнались, що по всій Україні, по великим містам, невеличким містечкам та селам, зведено пам'ятники на честь ліквідаторів аварії на ЧАЕС. Відповіли на проблемне питання: а чому їх так багато, таких пам'ятників? Діти зрозуміли, що для подолання наслідків цієї катастрофи було задіяно величезну кількість людей з усіх куточків колишнього СРСР. Дізнались, що й в нашому селі є і були люди, які рятували світ від біди. А потім, закріплюючи вміння виділяти в текстах дієприкметникові звороти, написали навчальний диктант, тема якого відповідала сьогоднішньому дню пам'яті: "Чорнобиль не має минулого часу".
Петрушина С. С. для учнів 8-их класів дала особливе домашнє завдання. Потрібно записати в стандартному вигляді числа: кількість людей,які були ліквідаторами наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; кількість людей, які стали внаслідок трагедії інвалідами; площу забрудненої території. Тож діти точно запам'ятають і усвідомлять масштаби катастрофи, виконуючи таке завдання.
Кушнір Г. А. розпочинала всі свої уроки з питання :" Чи знайомі вам такі слова, як" атом"," радіація"," ядерний"," ліквідатори"?" Після чого показувала фото трьох чоловіків, які віддали частину свого життя заради нашого майбутнього:Сотніченка А. О., Пирога В. В., Бушуєва В. В.
Пацар М. В. провела паралель між подвигом ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС та подвигом людей у Другій світовій війні,аналізуючи твір Василя Бикова "Альпійська балада",де згадувалося про бомбу. Учитель порівняла наслідки Чорнобильської трагедії з вибухом п'ятиста таких бомб.
Балан С. Г. під час уроків фізики проводила диспути на тему :"Атом - ворог чи друг?" Учні ділились своїми міркуваннями з приводу цієї проблеми.
Ось так наші педагоги реалізовують одразу дві наскрізні лінії :" Громадянська відповідальність" та "Здоров'я і безпека".
Комментариев нет:
Отправить комментарий