І . Засадами
державної політики у сфері освіти та принципами освітньої діяльності є: єдність
навчання, виховання та розвитку (ст. 6 Закону України «Про освіту»).
Виховання органічно поєднане з процесом навчання дітей, опанування основами наук, багатством національної і світової культури.
У Новій українській школі виховний
процес є невід'ємною складовою освітнього процесу у закладах освіти (ст. 15
Закону України «Про повну загальну освіту») і має ґрунтуватися на
загальнолюдських цінностях, культурних цінностях Українського народу, цінностях
громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства
права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, принципах, визначених
Законом України «Про освіту", та спрямовуватися на формування:
- відповідальних
та чесних громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та
спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству;
- поваги
до гідності, прав, свобод, законних інтересів людини і громадянина;
нетерпимості до приниження честі та гідності людини, фізичного або
психологічного насильства, а також до дискримінації за будь-якою
ознакою;
- патріотизму,
поваги до державної мови та державних символів України, поваги та
дбайливого ставлення до національних, історичних, культурних цінностей,
нематеріальної культурної спадщини Українського народу, усвідомленого
обов'язку захищати у разі потреби суверенітет і територіальну цілісність
України;
- усвідомленої
потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх
порушення, проявів корупції та порушень академічної доброчесності;
- громадянської
культури та культури демократії;
- культури
та навичок здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого
ставлення до довкілля;
- прагнення
до утвердження довіри, взаєморозуміння, миру, злагоди між усіма народами,
етнічними, національними, релігійними групами;
- почуттів
доброти, милосердя, толерантності, турботи, справедливості, шанобливого
ставлення до сім'ї, відповідальності за свої дії;
- культури
свободи та самодисципліни, відповідальності за своє життя, сміливості та
реалізації творчого потенціалу як невід'ємних складників становлення
особистості.
Єдність, навчання, виховання і розвитку
учнів забезпечується спільними зусиллями
всіх учасників освітнього процесу.
Основною
метою у вихованні учнів у 2022-2023
навчальному році було формування
громадянина, патріота, інтелектуально розвиненої, духовно і морально зрілої
особистості, готової протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими
проблемами, творити себе і оточуючий світ.
Основними завданнями вчителів є :
поважати гідність, права, свободи і законні інтереси всіх учасників освітнього
процесу; настановленням і особистим прикладом утверджувати повагу до суспільної
моралі та суспільних цінностей, зокрема правди, справедливості, патріотизму,
гуманізму, толерантності, працелюбства; захищати здобувачів освіти під час
освітнього процесу від будь-яких форм фізичного та психічного насильства, приниження
честі та гідності, дискримінації за будь-якою ознакою, пропаганди та агітації,
що завдають шкоди здоров'ю здобувача освіти, запобігати вживанню ними та іншими
особами на території закладів освіти алкогольних напоїв, наркотичних засобів,
іншим шкідливим звичкам тощо ( ст.54 Закону «Про освіту»)
У роботі з учнями спиралися на Наскрізні змістовні лінії, Основні
орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
України, Національну стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021
року (Указом Президента України від 25 червня 2015 року №344/2019), Методичні
рекомендації з питань організації виховної роботи у навчальних закладах у
2021/2022 навчальному році (додаток до листа Міністерства освіти і науки
України № 1/9-362 від 16 липня 2021 року « Деякі питання організації виховного
процесу у 2020/2021 н. р. щодо формування в дітей та учнівської молоді
ціннісних життєвих навичок»; та здійснювати виховну діяльність у відповідності
до наступних ключових напрямів:
- Виховання
патріотизму
- Громадянське
виховання
- Превентивне
виховання
- ціннісне
ставлення до себе;
- ціннісне
ставлення до сім'ї, родини, людей;
- ціннісне
ставлення особистості до суспільства і держави;
- ціннісне
ставлення до праці;
- ціннісне
ставлення до природи;
- ціннісне
ставлення до культури і мистецтва.
Наскрізні лінії є
засобом інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних
предметів та предметних циклів; їх необхідно враховувати при формуванні
шкільного середовища.
Наскрізні лінії є соціально значимими
надпредметними темами, які допомагають формуванню в учнів уявлень про
суспільство в цілому, розвивають здатність застосовувати отримані знання у
різних ситуаціях.
Мета наскрізних ліній –
«сфокусувати» увагу й зусилля вчителів-предметників, класних керівників,
зрештою, усього педагогічного колективу на досягненні життєво важливої для учня
й суспільства мети, увиразнити ключові компетентності.
- Для
наскрізної лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це
формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної
свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться
до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження
довкілля й розвитку суспільства.
- Метою
вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є
формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє
принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної
ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність –
дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів
готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів
діяльності і думок.
- Завданням
наскрізної лінії «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно
стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і
формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
- Вивчення
наскрізної лінії «Підприємливість і фінансова грамотність»
забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних
аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування,
запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові
лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному
швидкозмінному середовищі.
Стратегічні підходи до
національно-патріотичного виховання дітей та молоді в системі освіти
визначено Указом Президента України від 18.05.2019 № 286/219 «Про
Стратегію національно-патріотичного виховання», постановою Кабінету
Міністрів України від 09.10.2020 № 932 «Про затвердження плану дій щодо
реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки».
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2021 р. № 673 затверджено
Державну цільову соціальну програму національно-патріотичного виховання
на період до 2025 року.
Національно-патріотичне виховання –
один із головних векторів діяльності всього українського суспільства.
Серед основних завдань — національно-патріотичне виховання на засадах
загальнолюдських, національних, громадянських цінностей, забезпечення
фізичного, морально-духовного, культурного розвитку дитини, формування
соціально зрілої творчої особистості, громадянина України і світу, підготовка
учнів до свідомого вибору сфери життєдіяльності та підвищення відповідальності
сім'ї за освіту і виховання дітей.
Пріоритетного значення в розбудові нової школи набуває завдання формувати в
учнів систему загальнолюдських цінностей – морально-етичних (гідність,
чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших
людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття,
повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля,
повага до закону, солідарність, відповідальність).
У центрі освіти має перебувати виховання в учнів відповідальності за себе, за
добробут нашої країни.
У здійсненні виховного процесу мають ураховуватися такі організаційні
орієнтири:
- виховання
не зводиться до окремих виховних занять;
- до
створення виховного середовища залучається весь колектив школи;
- учитель
є взірцем людини вихованої, своїм прикладом він надихає і зацікавлює
дитину;
- у
плануванні діяльності враховуються індивідуальні нахили і здібності кожної
дитини, створюються належні умови для їх реалізації;
- співробітництво
з позашкільними закладами освіти; ü активне залучення до співпраці психологів
і соціальних педагогів;
- налагодження
постійного діалогу з батьківською громадою.
ІІ. Відповідно до плану роботи у Дальницькому ліцеї було проведено наступні заходи:
ПАТРІОТИЧНЕ
ВИХОВАННЯ:
Слова подяки Героям
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_77.html
Вшановуємо пам'ять!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_82.html
День Героїв!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_44.html
Для вас , наші захисники!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_37.html
Шість важливих хвилин
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_80.html
Міста -герої, які гідно дали відсіч окупантам
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_45.html
Подяка від військової частини!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_37.html
Окопні свічки для Херсона
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_30.html
Ми пережили цей страшний рік!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_48.html
Посилка землякам на передову
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_61.html
Здійснення бажання
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2022/12/blog-post_36.html
Подарунки воїнам До Дня Збройних Сил України
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2022/12/blog-post_26.html
Важлива зустріч
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/06/blog-post_10.html
Посвята в барвінчата
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_42.html
Кожному своє
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_27.html
День добровольця
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_89.html
Шевченківські дні в ліцеї
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_31.html
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_92.html
ГРОМАДЯНСЬКЕ
ВИХОВАННЯ
Важлива зустріч
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/06/blog-post_10.html
Звіт директора ліцею за 2022-2023 навчальний рік
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/06/2022-2023.html
Слова подяки Героям
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_77.html
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_82.html
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_44.html
До Міжнародного дня Дністра
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_87.html
Підсумки Тижня безпеки дорожнього руху
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_91.html
Пісенний марафон "З піснею до Перемоги"
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_69.html
Вчимо правила дорожнього руху
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_11.html
З Днем матері!!!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_94.html
Подарунок за добро
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_68.html
ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ
До Міжнародного дня Дністра
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_87.html
Проєкт " Друге життя використаних речей"
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_14.html
STEM- проєкти в дії
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/stem.html
Весняні турботи
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_82.html
Смачні дарунки теплиці
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_14.html
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_29.html
Наступний крок Всеукраїнського проєкту Flowers4School #flowers4school
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/flowers4school-flowers4school.html
Перші агрономічні дослідження
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_84.html
Про екологічне виховання
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_6.html
ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Гран-прі у колективів "Вікторія" та "Дівчата"
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_31.html
Гей , соколики!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_73.html
Танок "Летіла зозуля", керівник Городецька Наталя
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_85.html
Крутюк Юлія з гуморескою
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_72.html
Участь у щорічному регіональному фестивалі "Чарівний світ рідної
мови"
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_3.html
День Святого Валентина
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_65.html
Мистецтво, яке надихає!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_0.html
Лікування музикою -дієве!!!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_87.html
Вітаємо з перемогою
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_4.html
ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ
Екскурсії до пожежної частини
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/06/blog-post_53.html
Відкриття кабінету безпеки
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/06/blog-post.html
Підсумки Тижня безпеки дорожнього руху
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_91.html
Вчимо правила дорожнього руху
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_11.html
До Міжнародного дня інтернету
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_50.html
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_46.html
ПРОФОРІЄНТАЦІЙНА
РОБОТА
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/9.html
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_1.html
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_22.html
ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ
Всеукраїнська акція «Годівничка»
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post.html
ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ
Опановуємо нові види спорту
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_23.html
Cool Games-2023
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/cool-games-2023.html
Турнір з волейболу до Дня пам'яті та примирення
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_63.html
Турнір з футболу
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_8.html
Видовищний футбольний фінал
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_46.html
Флорбол-це цікаво!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post.html
ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО
СПОСОБУ ЖИТТЯ
День захисту дітей
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/06/blog-post_30.html
Опановуємо нові види спорту
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_23.html
Cool Games-2023
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/cool-games-2023.html
Турнір з волейболу до Дня пам'яті та примирення
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_63.html
Турнір з футболу
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_8.html
Видовищний футбольний фінал
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_46.html
Спорт - це життя
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_9.html
До Дня здоров'я
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_25.html
Пишаємося своїми спортсменами
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/04/blog-post_8.html
ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ
ВИХОВАННЯ
День захисту дітей
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/06/blog-post_30.html
Якою буде Україна!
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_43.html
Пісенний марафон "З піснею до Перемоги"
http://dalnikzohdrugba.blogspot.com/2023/05/blog-post_69.html
ІІІ. МЕТА
Формування цілісної особистості, усебічно розвиненої,
здатної до критичного мислення; патріота з активною позицією, який діє згідно з
морально-етичними принципами і здатний приймати відповідальні рішення;
інноватора, здатного змінювати навколишній світ, розвивати економіку,
конкурувати на ринку праці, вчитися впродовж життя.
ІV. Скільки
масових заходів було проведено, кількість дітей та % охоплення.
Було проведено у ІІ семестрі один масовий захід – «День вишиванки» із
залученням учнів початкової школи. 30 % охоплення.
V. ДГО та учнівське самоврядування діяли за
окремими планами. Скільки засідань? Протоколи засідань?
Учнівське самоврядування та ДГО діяли за окремим планом роботи.
«Діти повинні жити у світі краси, гри,
казки, музики, малюнка, фантазії,
творчості.»
(В. О. Сухомлинський)
Самоврядування – це метод організації дитячого колективу, який забезпечує
створення взаємин відповідальної залежності в колективі та організаторських рис
окремої особистості. Учнівське самоврядування – це творча співпраця учнів та
педагогів. Це один із методів формування в колективі громадської думки та
вироблення управлінських навичок, умінь та якостей.
Учнівське самоврядування в школі намагається збільшувати число виконаних справ
і поставлених цілей, які ми виконуємо без сторонньої допомоги. Головний
показник працездатності нашої моделі – її саморозвиток: учні намагаються
охопити якомога більше різноманітних шкільних процесів.
Основна мета-
виховати у школярів активну життєву позицію.
Учнів 1- 4
класів об’єднано в дитячу організацію
“Країна барвінкова»
За загонами барвінчат закріплені класоводи:
1 клас -
Кузьміних Надія Олексіївна.
2-а клас - Гриньова
Вікторія Олексіївна.
2-б клас - Воробйова
Світлана Андріївна.
3 клас - Гавлюковська
Олександра Андріївна.
4-а клас -
Скліфасовська Зінаїда Вікторівна.
4-б клас - Зельманчук
Світлана Володимирівна.
У кожному
класі є класний куточок , в якому висвітлені питання
організації «Країна барвінкова»,
доручення учнів, правила та обов’язки
барвінчат, класні грамоти та інше…
Барвінчата
подорожують по країні
барвінковій за такими
напрямками:
1.
«Країна царівни лілеї» (виховання почуття поваги та любові до своїх рідних та близьких).
2.
«Річка пісенна» (виховання
художньо- естетичних смаків, любові до
пісні, танцю, образотворчого
мистецтва).
3.
«Острів білої лелеки» (виховання екологічної культури і
грамотності дітей, формування
громадянина України,
відповідального за довкілля рідної землі).
4.
«Хатинка Васелинки»(розвиток
інтелектуальних здібностей дитини,
творчої уяви).
5.
«Майданчик Олі і Колі» ( виховання у
дітей почуття поваги, доброзичливості
один до одного, формування культури спілкування).
6.
«Галявина Котигорошка» (фізичне
виховання, здоровий спосіб
життя).
7.
«Майстерня хлопчика «Тук- тук» (трудове
виховання).
8.
«Площа пам’яті» (виховання любові до
своєї країни, повага до її
минулого).
Кожен загін
має свою назву.
-загін «Капітошки»
1 клас
-загін «Калинка» 2 клас
-загін «Дзвіночки» 3 клас
- загін «Сонечко»
4 клас
З
барвінчатами проводяться різноманітні
виховні заходи. (дистанційно)
У ліцеї існує
учнівське об’єднання «Козацький шлях» для учнів 5-7 класів, яке працює під девізом: «Наш приятель сміливий вітер, відвага- це наш заповіт. Ми роду козацького діти. Землі
української цвіт»
Перед тим, як прийняти 5-тикласників у
козачата, діти знайомляться з історією Запорізького козацтва, біографією
гетьманів України, вивчають правила козачат та присягу. Працюють за такими
напрямками:
5 кл- «Мій край- моя історія жива»
6 кл- «Рідна мова- пісня солов’їна”
7 кл-«Ой роде, наш
красний»
Вся робота
спрямована на формування соціально-зрілої
особистості громадянина, його національної свідомості, створення умов для корисних і
добрих справ, розвиток творчих здібностей дітей. Робота козацького об’єднання
проводилася в тісному контакті з рухом учнівської молоді “Моя земля- земля моїх батьків» і сприяла творчому розвитку
особистості.
14 жовтня учні
5- х класів поповнили
загони козацького об’єднання
«Козацький шлях»
Шкільне самоврядування активізує дітей та дозволяє
здобути необхідний для громадської діяльності досвід. Крім того підготовка та реалізація
проєктів, ідей та заходів створює базу вмінь та навичок в учнів.
З метою
виховання в молоді високих моральних цінностей, толерантності, доброзичливості
в нашому ліцеї учнівське самоврядування реалізувало
проєкт «Твори добро» (відвідали Барабойський
психоневрологічний будинок -інтернат.
Активісти учнівського
самоврядування зібрали
засоби гігієни для
людей з інвалідністю.
Доброта - це важлива якість людини. Творити добро може
кожен, не залежно від віку та релігійних вподобань.
1 жовтня учні
козацького об’єднання «Козацький шлях», який підпорядковується
парламенту учнівського
самоврядування висловили щирі
слова подяки людям, які працювали все своє життя заради процвітання нашої
громади. У наших селах є багато людей, якими можна пишатися. Це
Пасько Василь Якович,
Прусіцький Михайло Васильович,
Томашевська Віра Степанівна.
Учнівське самоврядування працює в тісному зв’язку з педагогічним
коллективом ліцею. Самоврядування- це реальний
безперервний процес залучення учнів
до суспільнх справ. Учнівське самоврядування робить життя
школи змістовним, насиченим, цікавим.
Маючи діючу модель учнівського
самоврядування , наша ліцей не тільки дає знання, а й виховує людину в дусі патріотизму, вчить добру,
порядності. Діти вчаться відчувати відповідальність, проявляти ініціативу, допомагати один
одному. Ліцей керується інтересами
і проблемами дітей, стає улюбленим місцем, де учні не лише
вчаться, а й живуть повноцінним
духовним життям.
У ІI
семестрі 2023 н. р. у y нашому ліцеї було створені
максимально сприятливі умови для розвитку та формування особистісних здібностей
кожної дитини в умовах військового стану. Реалізація основних завдань і
принципів виховання здійснювалась шляхом планової організації органів
учнівського самоврядування школи, з урахуванням всіх рекомендацій та наказів
МОН.
Під час повітряної тривоги
діти мали змогу забути про всі негативні реалії життя
разом з
вчителями усі гуртом в укритті
співали народні пісні , грали
в різноманітні
ігри…
12 лютого, тридцять вісім років тому загинув Олександр Пацар. Учні
та учениці Дальницького ліцею відвідали
матір загиблого воїна- Пацар Валентину Давидівну. Жінка була до сліз приємно
вражена , що пам'ятають її сина.
,
Учні та учениці
Дальницького ліцею активно долучилися до відзначення шевченківських днів. Проведено свято «Слово
Кобзаря», «інтерактивні ігри, літературні читання та конкурси читців.
У вересні
першокласники отримали завдання:
1. Збирати та накопичувати відомості з історії рідного краю, України,
культурні цінності українського народу.
2. Утверджувати принципи моралі, правди, справедливості, милосердя,
патріотизму.
3. Вивчати та досліджувати українські звичаї та традиції, пісні,
танці.
4. Бути активними, відповідальними, згуртованими, дружніми в
колективі.
У квітні для
учнів та учениць першого класу
було організовано свято
«Посвята в барвінчата» .
Діти демонстрували знання
та вміння . Їх
було зараховано до
дитячої організації «Країна
барвінкова» .
1 червня в Дальницькому ліцеї відзначили День захисту дітей.
В умовах
активних дій в результаті
активної збройної агресії Росії проти
України (війна) у
вищезазначених заходах було максимально
дотримано всіх рекомендацій
МОЗ.
Якщо перелічити усе, що ми зробили, список буде немалий, адже учні
та учениці брали участь у багатьох
заходах, які були
проведені вчителями та
активом учнівського самоврядування ліцею .
Співпраця з органами місцевого самоврядування – це також показники
нашої роботи.
Звичайно, без підтримки і допомоги заступника з виховної роботи Істратової В.О, директора ліцею Цісар Н.В. учнівське самоврядування
малоефективне. Адже вони допомагали сформулювати проблему, визначити порядок її
вирішення, підтримували ініціативи, не нав’язували своєї точки зору, а разом з
нами обмірковували її.
Коли ініціатива належить дітям, вони беруть активну участь у процесі прийняття
рішень, але під керівництвом дорослих. Лише через особисту участь вони можуть
розвинути власні здібності і навички, сформувати життєві цілі самоствердитись і
самореалізуватись, а допомогти їм – завдання всього педагогічного колективу.
Роботу дитячої
організації «Країна
Барвінкова» та дитячого об’єднання «Козацький шлях»
вважаю задовільною.
Педагог-
організатор: Буділовська Тетяна
Дмитрівна.
Звіт педагога -- організатора Дальницького ліцею Дальницької сільської ради
.
29.09.2023 засідання учнівської ради « Вибори президента
ліцею»
Протягом тижня складання програм та презентація кандидатів .
30.09. 2022 День
самоврядування до дня Вчителя
30.09.2022 Вибори
президента Дальницького ліцею .
30.09.2022 Привітання до дня Вчителя.
06.10 .2022 Урок Доброти .
14.10 2022 Привітання захисників та захисниць України .
15.10 2022 День здорового харчування .
16.10.2022 Урок Звитяги
16.10 2022 Засідання учнівської ради . « Благодійний
ярмарок .Допомога ЗСУ.
27.10. 2022
Благодійний ярмарок .
01.11 2022 До
міжнародного дня Чорного моря . Створення відеоролику . Плохотнюк Єлизавета.
22.11. 2022 Акція « Запали свічку пам’яті»
26.11.2022 Засідання учнівської ради « ЛІДЕР»
28.11.2022 Акція « Кошик солдату»
02.12.2022 Учасники Всеукраїнського проєкту
« Flowers4School»
04.12.2022 Акція « Маленька радість –маленьким
переселенцям»
04.12 .2022 Акція « Турбота про особливого Дениса
Поляруша»
23.12 2022 Вітальні програми з нагоди РІЗДВА ХРИСТОВОГО
ТА НОВОГО РОКУ.
19.01.2023 Засідання учнівської ради.
16.02.2023 Акція « Окопні свічки для Херсону»
07.03 .2023 Привітання матусь та вчителів з 8 березням.
26.03 .2023 Засідання учнівської ради .
04.05 .2023 Прибирання місць поховання загиблих воїнів до
Дня примирення .
17.05 2023 Засідання учнівської ради. « Підсумки року»
Педагог-організатор : Петрушина Ю.Е.
VI. МО
класних керівників. Мета, хто керує, скільки засідань, чи є свій план.
МО класних керівників у ліцеї не працює (затверджено на
педраді)
VII. Музей.
Які заходи, які експозиції поповнились. Чи в наявності документація?
Кабінет патріотичного виховання «Нас вибрав час» у цьому
році не працював. Документація не робилася, за кабінет оплата не здійснювалася.
VIII. Що є
пріоритетним у виховній роботі школи? (використання технологій, виховання патріотизму, збереження
фізичного та психологічного здоров’я).
Пріоритетним у
виховній роботі школи є виховання патріотизму (описували досвід роботи)
IX. Які
види контролю використовувались адміністрацією? (накази, бесіди, наради,
засідання педради та МО)
Адміністрацією використовувались накази, засідання
педради.
X. Основні
завдання на наступний рік або семестр.
- формування в молодого
покоління високої патріотичної свідомості, виховання любові до рідної землі,
українського народу, шанобливе ставлення до його культури;
- формування
моральної активності особистості, чесності, правдивості, працелюбності,
справедливості, гідності, милосердя, толерантності, терпимості до іншого,
миролюбності, готовності допомогти іншим, обов’язковості, ввічливості,
делікатності, тактовності; вміння працювати з іншими; здатності прощати і
просити пробачення;протистояти виявам несправедливості, жорстокості;
- формування
усвідомлення природи в житті людини, почуття особистої причетності до збереження
природних багатств, відповідальності за них, здатності гармонійно співіснувати
з природою; екологічної безпеки, критичної оцінки споживацько-утилітарного
ставлення до природи, вміння протистояти негативним проявам;
- виховання
особистості, яка має систему елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає
художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва,
прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері;
- виховання
усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці,
розвиненої потреби в трудовій активності, формування навичок здорового способу
життя;
- формування
вміння цінувати себе як носія фізичних, духовних та соціальних сил, вміння
протистояти негативним проявам у суспільстві, бути компетентним у питаннях
захисту власного здоров’я.
Враховуючи вище зазначене та ситуацію, яка склалася у
країні, роботу у Дальницькому ліцеї
можна вважати задовільною.
Заступник
директора з ВР
Істратова В.О.
Комментариев нет:
Отправить комментарий