У рамках профорієнтаційної роботи психолог Маринеч Л.В. провела заняття з учнями 9 класу, використовуючи методику «Диференційно-діагностичний опитувальник» (ДДО) Є.О. Клімова. Це дослідження допомагає школярам визначити, до якого типу професійної діяльності вони найбільш схильні.
На початку зустрічі психолог розповіла учням про важливість правильного вибору професії та необхідність враховувати власні здібності, інтереси та ринок праці. Потім дев'ятикласники заповнили опитувальник, який складався з низки запитань, спрямованих на виявлення їхніх уподобань у сфері взаємодії з людьми, технікою, природою, знаковими системами чи художніми образами.
Після обробки відповідей кожен учень дізнався, до якої з п’яти професійних сфер він має найбільшу схильність.
Комментариев нет:
Отправить комментарий