На уроці інтегрованого курсу «Мистецтво» учителька Гавлюковська О.А. провела захопливе заняття, під час якого діти досліджували звучання різних музичних інструментів: сопілки, флейти та барабана.
Учні уважно слухали мелодії, відчували ритм і тембр кожного інструмента, а потім обрали той, що сподобався їм найбільше. За допомогою ліній, прямих, кривих, ламаних, а також штрихів і плям, діти передавали своє сприйняття звуків у творчій формі.
Так народилися яскраві образи музики, які поєднали в собі мистецтво, емоції та математику. Адже під час роботи школярі пригадували геометричні фігури, види ліній і закономірності ритму. Тож урок став справжньою інтеграцією мистецтва й математики.
Комментариев нет:
Отправить комментарий