воскресенье, 2 ноября 2025 г.

Тиждень фінансової грамотності

 

30 жовтня учні 8-А класу Дальницького ліцею під керівництвом Бліняєвої С.П. долучилися до відзначення Тижня фінансової грамотності та взяли участь у Всеукраїнському вебінарі “Як реклама змушує нас купувати”, який провела Вікторія Ролік, головний експерт управління зв’язків з громадськістю та фінансової обізнаності Департаменту комунікацій Національного банку України.

Під час вебінару учні дізналися багато цікавого про психологію ухвалення рішення “купувати чи ні”; фактори, що впливають на сприйняття ціни товару; секрети впливу маркетологів на покупців;
прийоми відомих виробників для просування власних брендів.
Окрему увагу школярі приділили розбору “ефекту приманки” та аналізу парадоксів сприйняття товарів людиною.
Такі заходи допомагають учням формувати критичне мислення, усвідомлене ставлення до власних фінансів і розуміння того, як реклама впливає на наші рішення.
Щиро вдячні Національному банку України за цікавий, змістовний і пізнавальний захід!


Комментариев нет:

Отправить комментарий