Напередодні Дня студента вчитель економіки Зубенко Н.Д. запросила колег на відкритий урок за темою: "Реклама. Особливості реклами в малому бізнесі". Ця тема, на її погляд, для майбутніх студентів є вкрай важливою.
Переглянувши мультфільм "Як старий корову продавав", усі переконалися, що гарна реклама здатна просунути на ринку навіть неякісний товар. Отже, епіграфом до уроку став вислів: "Реклама-це засіб змусити людей хотіти те, про що вони раніше і не чули, і чого не бажали". Мабуть, тому при створенні асоціативного куща до слова "реклама" додали епітет "надокучлива".
Далі вчитель поставила питання: "Що для вас означає слово "молоток"?" Відповіді поділилися: на думку одних прийшло одразу слово "користь" (молотком можна забити цвях), інші сказали, що від молотка можна отримати травму. Наталія Дмитрівна пояснила, що реклама теж має подвійний ефект. З одного боку вона дає можливість обрати продукт, отримавши про нього певну попередню інформацію, а з іншого боку вона настільки заполонила наше життя, що починає інколи дратувати.
Учитель розповіла про цікаву форму реклами, яку застосовують японці, - "Відкритий холодильник". Можна не лише бачити товар на екрані телевізора чи рекламному
бігборді, але й скуштувати, понюхати, доторкнутися до товару. Прогрес японців справді дивує!!!
бігборді, але й скуштувати, понюхати, доторкнутися до товару. Прогрес японців справді дивує!!!
Записавши в зошитах визначення основних понять теми, види та функції реклами, учитель запропонувала одинадцятикласникам обіграти сценку "Клієнт-консультант". Учні чудово впорались із завданням: завзято рекламували цукерки, привітно посміхалися клієнтам і полонили їх солодкими промовами.
Вправа "Навіщо" допомогла випускникам визначити, навіщо люди ходять до адвокатів, купують їжу, косметику, дорогі машини. Усіх розсмішив Кланчук В., який навіть не здогадувався, що косметику купують жінки й дівчата, щоб подобатися чоловікам. На його думку, природна краса жінки є неперевершеною.
Наталія Дмитрівна розкрила дітям секрети трьох букв "M" у рекламі, які винайшов економіст Ден Кеннеді: створити-передати-знайти аудиторію. Якщо хоч одне слово випадає, ланцюг руйнується й реклама зникає.
Домашнім завданням було створення реклами в будь-якій сфері. Наприклад, реклама Цісар Д. спонукала всіх записатися до хореографічного гуртка. Дуже професійно дівчинка розповідала про красу та користь цього виду мистецтва.
Ну а Влад Каланчук розказав про секрети гарного торгівельного бізнесу. На прикладі свого трудового досвіду (продаж влітку кавунів) він розкрив секрети вдалої торгівлі. По-перше, треба подбати про прилавок. Він першим впадає в очі клієнту. По-друге, налаштуватися на позитив навіть у разі невдалого дня - зустрічаємо клієнта тільки з посмішкою. По-третє, треба знати все про свій товар. Чим більше розказуєш, тим більше шансів зупинити клієнта саме біля себе. Правильно треба називати й ціну за товар. Не просто "кавуни по 4 грн.", а зразу додавати його якості: свіжий, солодкий, соковитий тощо. Прощатися з покупцем треба теж привітно. Ці поради дали йому можливість у своїй телефонній книжці мати до 100 номерів постійних клієнтів.
Ще ми дізналися, що Владу допомагав під час торгівлі баян. Коли його запитали, як він встигав ще й грати, хлопець відповів, що проводжав грою на баяні покупців до машин, адже торгував він обабіч траси.
Наталія Дмитрівна наприкінці уроку роздала всім правила успішної дитини-підприємця, провела тест, який перевірив, чи готові діти до підприємницької діяльності,й запропонувала створити рекламу міні-пекарні в домашніх умовах.
P.S. Протягом уроку, у процесі спостереження за учнями, приходили на думку такі висновки: для успішного бізнесу необхідні знання з математики (наприклад, правильно викласти гарбузи в піраміду, порахувати прибуток), з української мови (грамотне мовлення в процесі спілкування ), вільне володіння інформаційними технологіями (вміння створювати фільми й презентації), знання з психології , а ще необхідно мати додаткові таланти (наприклад , як у нашого героя, вміння грати на баяні).
Приємно було усвідомлювати, що у випускників нашої школи є всі ці складові. Тож нехай ці знання допоможуть їм знайти себе в житті.
Комментариев нет:
Отправить комментарий