Пропонуємо до вашої уваги методичний посібник «Особистісно-орієнтоване
навчання при викладанні фізики» вчителя фізики Дальницької ЗОШ
І-ІІІ ступенів Балан Світлани Григорівни.
У
даній методичній розробці Світлана Григорівна представила систему
індивідуальних карток (картки-індикатори та картки-консультанти) для учнів з
низьким рівнем навчальних досягнень. Корисна інформація чи підказка, які
містяться в картках, дають можливість виконати успішно самостійну роботу учням
з будь-яким рівнем навчальних досягнень.
На думку вчителя, застосування таких карток у
педагогічній діяльності має низку переваг. По – перше, картка - це не пряма підказка, яка гальмує мислення, а інструмент, за допомогою якого вчитель
підводить учня до правильного розв’язку, тим самим здійснює навчальний процес.
Світлана
Григорівна наголошує, що
картка-індикатор та картка-консультант - це один із шляхів подолання
труднощів у навчанні дітей розв’язанню задач. Алгоритм, що міститься в картках, допомагає
сформувати в учнів навички розумової роботи. Користуючись такою карткою, учень
може швидко й легко повторити формули, зрозуміти фізичні закономірності.
Крім
цього, використовуючи дані картки, діти швидше навчаються правильно оформлювати
задачі, робити схеми, графіки, малюнки, що є основою їхнього успішного розв’язку.
Педагог
впевнена, що при використанні карток як засобу навчання в учнів спостерігається
підвищення мотивації та пізнавального інтересу до предметів.
Методичний посібник
стане гарним помічником у роботі вчителів
природничих дисциплін закладів загальної середньої освіти, гімназій, ліцеїв.
Матеріали посібника ви можете знайти на особистих сторінках блогу учителя.
Комментариев нет:
Отправить комментарий