Власова В.О. у рамках тижня російської мови та зарубіжної літератури вирішила провести відкритий урок з російської мови у 8-Б класі на тему: "Обращение".
Учитель ретельно продумала всі етапи уроку, кожна його хвилина була наповнена корисною інформацією. Так, на початку уроку розгадали кросворд. Діти не лише позмагались у відгадуванні кросвордів, але й повторили назви основних розділів мовознавства, частини мови. Ключове слово у кросворді було темою уроку.
До кожного уроку Вероніка Олександрівна добирає влучні епіграфи. Це дає їй можливість організувати дискусію, адже діалог є обов'язковою частиною уроку російської мови.
Матеріал учитель подає блок-схемами. Пояснення нового матеріалу проводить, порівнюючи його з аналогічними темами з української мови.
З метою розвитку фантазії, уяви пропонує учням завдання творчого характеру: за картинами художників порівняйте стилі спілкування дітей з батьками, жінок і чоловіків у різні часи. Здатність художників, справжніх майстрів пензля, передати на полотні усі інтонації спілкування дійсно вражає.
Демонструючи вдало підібрані карикатури, Вероніка Олександрівна підвела дітей до думки, що іноді гумор є основою вдалого спілкування.
Розвеселило дітей завдання, у якому необхідно було звернутися до 40-річного Миколи Миколайовича від імені різних осіб: сусіда, мами, директора по роботі, друга. "Сыночек, Колян, соседушка, гражданин, Николай Николаевич",-ці слова-звертання , які добирали восьмикласники, перетворювали дорослого чоловіка в маленького хлопчика чи поважну особу в залежності від ситуації спілкування.
Обов'язковим етапом уроку було складання діалогу. Діти переконалися, що іноді вони не можуть правильно розпочати діалог. Саме перше слово-звертання до людини, з якою спілкуєшся, сказане у правильній формі, може перетворити будь-яку розмову в емоційне задоволення.
У кінці уроку всі зійшлися на думці: " Спілкування-це шлях до успіху".
P.S. Мета такого детального опису усіх етапів уроку- ознайомлення колег, батьків з формами роботи, якими користується вчитель і які дають гарні результати навчання дітей. А також, читаючи такі аналізи, кожен педагог може навчитися проводити самоаналіз уроків. Тож читаймо й знаходимо для себе корисний матеріал.
P.S. Мета такого детального опису усіх етапів уроку- ознайомлення колег, батьків з формами роботи, якими користується вчитель і які дають гарні результати навчання дітей. А також, читаючи такі аналізи, кожен педагог може навчитися проводити самоаналіз уроків. Тож читаймо й знаходимо для себе корисний матеріал.
Комментариев нет:
Отправить комментарий