Початок лютого цьогоріч виявився зовсім не лютим: ні снігу, ні морозу. Наче й добре, що не холодно! Але похмура волога погода теж не радує. Та ще й весняний авітаміноз, сезонні вірусні захворювання... Усі відчувають певну втому, погіршення настрою. Тому й згадали сьогодні учні п'ятого класу на уроці української мови про основні способи зміцнення імунітету.
Назвали й загартовування, і прогулянки на свіжому повітрі, і, звичайно, не забули про харчування, адже навесні особливо відчувається нестача вітамінів. Відпрацьовуючи правописні навички, написали тематичний словниковий диктант "Зміцнюй імунітет!" - згадали назви фруктів, овочів, ягід, що здатні суттєво поповнити наш організм вітамінами.
Отож, і орфограми повторили (ненаголошені е, и; вживання апострофа), і знання про здорову їжу розширили, оскільки потім діти читали вголос невеличкі тексти інформаційного характеру про користь згаданих у словниковому диктанті продуктів харчування, а ще навперебій розповідали, як вони люблять напої з шипшини, журавлини і як жити не можуть без апельсинів!
Назвали й загартовування, і прогулянки на свіжому повітрі, і, звичайно, не забули про харчування, адже навесні особливо відчувається нестача вітамінів. Відпрацьовуючи правописні навички, написали тематичний словниковий диктант "Зміцнюй імунітет!" - згадали назви фруктів, овочів, ягід, що здатні суттєво поповнити наш організм вітамінами.
Отож, і орфограми повторили (ненаголошені е, и; вживання апострофа), і знання про здорову їжу розширили, оскільки потім діти читали вголос невеличкі тексти інформаційного характеру про користь згаданих у словниковому диктанті продуктів харчування, а ще навперебій розповідали, як вони люблять напої з шипшини, журавлини і як жити не можуть без апельсинів!
Основним завданням на уроці був аудіозапис повідомлення для шкільної радіогазети з використанням окличних речень (такою була тема уроку). Гаврилюк Л.О. довела учням, що саме інформація про вітамінні продукти є наразі актуальною. Тому, прочитавши тексти, продовжили працювати над ними далі: доповнили окличними реченнями, записали в зошити, а потім записали на диктофон з метою при нагоді донести цю корисну інформацію до учнів нашої школи. Діти трохи з хвилюванням, але водночас і з великим задоволенням спробували себе у ролі радіоведучих.
Комментариев нет:
Отправить комментарий