27 лютого відбулося виїзне розширене засідання колегії Департаменту освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації. Приємно, що одним із пунктів плану засідання стало відвідування Дальницької школи. Лончак О.А., директор департаменту, та Балан С.Г., начальник відділу освіти, культури, молодіжної політики та спорту Дальницької сільської ради, здійснили обхід школи. Метою їхнього перебування була перевірка готовності школи до впровадження освітньої реформи та відповідості освітнього середовища, у якому навчаються учні 1-го класу, вимогам НУШ.
У кабінеті першокласників Олександр Анатолійович поспілкувався з дітьми. Запитав, чи отримують вони домашні завдання, чи оцінює їх учитель. У цей час учні грали в розвиваючі ігри зі своїм класним керівником Бєлоусовою Т.М. Вони швидко знайшли спільну мову з гостем і розповіли, що додому їм нічого не задають, їм дуже подобається навчатися у школі, оцінки їм не ставлять.
Олександр Анатолійович поцікавився у вчителя, з якими проблемами їй довелось зустрітись під час впровадження стандартів НУШ. Перша проблема-це проблема "маленького середовища". Учням не вистачає освітнього простору. Форма парт не дає можливості трансформувати їх у групові кола. Таїса Миколаївна сказала, що вона вдячна державі за багатий роздатковий матеріал, обладнання, яким наповнили кабінет: мікроскопи, набір музичних інструментів, ляльковий театр. Це дає їй можливість розвивати творчі здібності своїх учнів.
Оцінив Олександр Анатолійович і готовність учителя 4 класу, Терновенко Т.Я., до зустрічі в наступному році першачків. Поцікавився, чи пройшла вчитель курсову перепідготовку, чи дотримується принципів компетентнісного навчання. Запитав, які форми та методи роботи НУШ впроваджує на своїх уроках. Ранкові кола, метод "Шість капелюхів ", складання сенканів-це ті форми роботи, які дуже подобаються вихованцям Тетяни Яківни.
У другокласників ( класний керівник Руссу Н.І.,) запитав, чи завжди вони ходять до школи в українських вишиванках, у які вдягнені сьогодні. Виявилось, що вишиванка- щоденний одяг учнів Надії Іванівни, адже особливістю її роботи є прищеплення дітям любові до своєї Батьківщини, українських символів та традицій. А вишиту сорочку вчителька вважає справжнім оберегом, тому й привчила батьків та дітей одягати вишиванку і у свято, і в будень.
Таке невимушене спілкування з безпосередніми учасниками навчального процесу дало можливість швидко дізнатися нашему гостеві про роботу школи. І це прекрасно, коли оцінюють і звітують про роботу школи діти. Мабуть, така оцінка є найоб'єктивнішою. Адже від дітей нічого не приховаєш, вони завжди щирі та відверті.
Оцінив Олександр Анатолійович і готовність учителя 4 класу, Терновенко Т.Я., до зустрічі в наступному році першачків. Поцікавився, чи пройшла вчитель курсову перепідготовку, чи дотримується принципів компетентнісного навчання. Запитав, які форми та методи роботи НУШ впроваджує на своїх уроках. Ранкові кола, метод "Шість капелюхів ", складання сенканів-це ті форми роботи, які дуже подобаються вихованцям Тетяни Яківни.
У другокласників ( класний керівник Руссу Н.І.,) запитав, чи завжди вони ходять до школи в українських вишиванках, у які вдягнені сьогодні. Виявилось, що вишиванка- щоденний одяг учнів Надії Іванівни, адже особливістю її роботи є прищеплення дітям любові до своєї Батьківщини, українських символів та традицій. А вишиту сорочку вчителька вважає справжнім оберегом, тому й привчила батьків та дітей одягати вишиванку і у свято, і в будень.
Таке невимушене спілкування з безпосередніми учасниками навчального процесу дало можливість швидко дізнатися нашему гостеві про роботу школи. І це прекрасно, коли оцінюють і звітують про роботу школи діти. Мабуть, така оцінка є найоб'єктивнішою. Адже від дітей нічого не приховаєш, вони завжди щирі та відверті.
А ще ми дізнались, що Олександр Анатолійович - колишній студент фізико-математичного факультету Одеського педагогічного університету ім.К.Д.Ушинського. Одеський фізмат завжди був прикладом у вихованні розумного, доброго, вічного, прикладом успіху його студентів у навчальній та виробничій діяльності, авторитету й престижу. Тому ми впевнені, що розвиток освіти в Одеській області в надійних руках.
Комментариев нет:
Отправить комментарий