Протягом жовтня адміністрацією, класними керівниками, психологом та соціальним педагог школи вивчалося питання адаптації учнів 5-их класів. З цією метою відвідувалися уроки, психолог Маринеч Л. В. проводила діагностичне тестування, за учнями спостерігали під час позакласних заходів, залучали до різних колективних творчих справ.
За результатами дослідження не виявлено фактів відчуття дискомфорту дітей через зміни шкільного розпорядку. Вони активні, налаштовані позитивно до навчання.
Під час спілкування з вчителями з'ясувалось, що наші п' ятикласники мають певні уподобання й інтереси. Так, вони полюбляють уроки на свіжому повітрі. Під час практичного заняття з математики на свіжому повітрі, діти стовідсотково засвоїли тему «Ламана». Намалювавши геометричну фігуру на подвір’ї школи та визначивши її довжину, вони надовго запам’ятали особливості фігури. Тестові завдання, практичні, лабораторні роботи, розгадування кросвордів, ребусів-це улюблені форми роботи п'ятикласників під час уроків математики. А ще вони активізуються, коли отримують за правильні відповіді печатку в листі успішності.
Гецман Т.І. під час уроків англійської мови приділяє велику увагу запам' ятовуванню правильного написання слів. Для цього пропонує назвати імена батьків, друзів по буквам англійського алфавіту. Багато уваги приділяє відпрацюванню вміння вільно спілкуватися англійською. Для цього обирає теми, цікаві для учнів: «Твій улюблений предмет, вчитель» тощо. Ми дізналися, що класний керівник для дітей- найголовніша людина в школі.
Каліщук О.О. під час своїх уроків вимагає свідомого засвоєння знань. «Як пов’язана історія і простір?» - тема, яку дуже люблять діти . Під час її розгляду їм необхідно добре вміти рахувати. На часовій шкалі правильно позначають, скільки часу пройшло між подіями. За умовними позначеннями вчаться читати карти. Пропонує вчитель учням і творчі завдання, наприклад, намалювати герб своєї місцевості.
Під час уроків фізичного виховання Яковенко М.М. більшу частину уроку присвячує іграм. Діти мають можливість розслабитися й тим самим запобігти перенавантаженню.
На уроках технічної праці Цісар А.А. навчає дітей технічним прийомам роботи з деревом. Кожна дитина забезпечена ручними інструментами. Хлопці встигають виконати роботу в повному обсязі й відчути свою успішність. Вчитель ретельно слідкує за правилами техніки безпеки під час уроку. Інструкції з техніки безпеки діти повторюють на кожному уроці. Проекти, які вчитель добирає для дітей, відповідають дитячим захопленням: ажурні підставки, ажурні пилки тощо.
Під час уроків з обслуговуючої праці Бліняєва Ю.І. забезпечує дітей матеріалами. Діти виготовляють ляльки для пальчикового театру, квіти з паперу тощо. Спостерігаючи за дівчатками, можна переконатися у тому, що вони отримують від роботи велике задоволення.
Підсумовуючи сказане, можна впевнено сказати, що адаптація п’ятикласників успішно відбулася.
Комментариев нет:
Отправить комментарий