Хочеться сьогодні поділитися своїми знахідками щодо створення під час уроків математики захоплюючої атмосфери.
Якщо Ви бажаєте відчути красу математики й спостерігати щасливі очі своїх вихованців, тоді ця інформація для Вас.
Сьогодні учні 5-х класів стали співробітниками науково-дослідницького інституту. Пояснивши, в якому напрямку працює цей заклад, я одягла халат, адже більшість науковців проводять час в лабораторіях,тому халат-обов'язковий атрибут вченого. Для дітей приготувала краватку, яку мав одягати той з учнів, хто буде проводити дослідження.
Швидко знайшли об'єкт дослідження - прямокутник. Саме ця фігура розглядалася на уроці.
Для свідомого засвоєння знань приготуйте запитання, які допомогли б учням самотужки знайти визначення фігури, математичних понять, які вводите на уроці. Нехай відчують себе дослідниками.
Для дослідження я обрала незвичайний прямокутник. Щоб довести це, попросила учнів знайти довжину і ширину. Значення 9 і 11 нагадало про важливу дату-наближення Дня української писемності. Я вирішила роздати листочки із зображенням Нестора - літописця кожній дитині. Адже молитва, в якій згадується святий, сприяє гарному навчанню дитини.
Швидко знайшли об'єкт дослідження - прямокутник. Саме ця фігура розглядалася на уроці.
Для свідомого засвоєння знань приготуйте запитання, які допомогли б учням самотужки знайти визначення фігури, математичних понять, які вводите на уроці. Нехай відчують себе дослідниками.
Для дослідження я обрала незвичайний прямокутник. Щоб довести це, попросила учнів знайти довжину і ширину. Значення 9 і 11 нагадало про важливу дату-наближення Дня української писемності. Я вирішила роздати листочки із зображенням Нестора - літописця кожній дитині. Адже молитва, в якій згадується святий, сприяє гарному навчанню дитини.
Закріплення матеріалу вирішила зробити максимально практичним:виготовити лозунг до Дня писемності. Роздавши кожному рамку прямокутної чи квадратної форми, попросила розрахувати кількість стрічки, яку необхідно купити для оздоблення. Приємно було спостерігати, як діти починали розуміти свої помилки, коли приходили до магазину повторно через неправильне визначення периметру. Ці промахи вони будуть пам'ятати, адже у практичному житті вони будуть коштувати дітям великих затрат.
Крім цього, я дуже полюбляю повчальні фізхвилинки. Зазначивши, що вічне існування нації в її єдності, запропонувала учням утворити коло, взявшись за плечі, і створити хвилю. Як здивувалися діти, коли внаслідок послідовного присідання утворилася горизонтальна хвиля. Я думаю, на уроці фізики в 9 класі вони згадають, як твориться хвиля.
Урок пройшов швидко. Домашнє завдання діти визначили власноруч. Вони запропонували вправи, які для них будуть корисними для закріплення теми. Що скажеш, майбутні науковці і методисти!
Я щаслива, адже отримую задоволення і радість від того, що роблю.
Комментариев нет:
Отправить комментарий