У 2019-2020 навчальному році атестується вчитель української мови та літератури Власова В. О. Креативна, творча, небайдужа до проблем навчання вчителька завжди знаходиться в потоці новітніх технологій.
Так, 2 грудня Вероніка Олександрівна провела відкритий урок у 8-А класі на тему "Односкладні речення".
Урок розпочався з нагадування про визначні дати грудня: 1 грудня - День боротьби зі СНІДом, 2 грудня- День боротьби з рабством. Учитель звернула увагу дітей на таку історичну постать, як Ярослав Мудрий, який прагнув, у першу чергу, культурного розквіту Київської Русі, безкорисливо любив батьківщину й ненавидів її ворогів. А згадка про Г. Могильницьку, авторку історичних поем, приємно здивувала філологів, які були присутні на уроці. Адже їм доводилося зустрічатися з цією талановитою письменницею. А її історичні твори так потрібні нації!
Під час виконання вправи "Актуальне інтерв'ю" вчитель перевірила знання учнів з попереднього матеріалу. Діти знають, що таке односкладне речення, що таке головні та другорядні члени речення тощо.
Під час виконання вправи "Актуальне інтерв'ю" вчитель перевірила знання учнів з попереднього матеріалу. Діти знають, що таке односкладне речення, що таке головні та другорядні члени речення тощо.
Вероніка Олександрівна розвиває у своїх вихованцях інформаційну компенентність.
Цікаво організувала вчитель роботу з підручником. Запропонувала учням вибрати папірець певного кольору, на якому було написане питання. Дітям необхідно було знайти на нього відповідь у підручнику. Крім розвитку вмінь знаходити швидко портібну інформацію, учитель з'ясувала психологічний стан кожного. У класі були присутні і енергійні,і врівноважені особи.
Під час вправ "Конструктор", " Дослідження - моделювання", "Прокачай мозок" діти набували практичних навичок й повторили вивчене.
Знаходить учитель час і для виконання завдань тестової форми. Перевірку здійснила за допомогою телефонів, скануючи QR-код.
Дуже подобається восьмикласникам така форма роботи як "Орфоепічна хвилинка". Вони мали змогу перевірити своє вміння правильно наголошувати слова. Переконалися, що не завжди правильно це роблять.
Домашнім завданням стало виконання вправи та написання міні-твору "Моя вулиця увечері",який містив би односкладні речення.
Урок був насиченим, цікавим і максимально повчальним. Сприяв розвитку необхідних для життя компетентностей: знання мови, своєї історії, вміння навчатись протягом усього життя й швидко орієнтуватися в інформаційному просторі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий