9 грудня Бліняєва Н. Г. провела відкритий урок у 8-А класі на тему "Дихальні рухи. Нейрогуморальна регуляція дихальних рухів".
Розпочався урок з бліцопитування. Таким чином учитель підготувала учнів до основної частини уроку. А проблемне питання "Чому перший крик новонародженого такий очікуваний для матері й лікарів? "підвищило зацікавленість до теми.
Діти підрахували кількість вдихів за одну хвилину, створили злагоджений духовий оркестр, надуваючи кульки й переконуючись у тому, що під час гри на духовому інструменті легені вентилюються в 5 разів краще.
Ніна Георгіївна продемонструвала механізм вдиху й видиху за допомогою саморобної моделі Дондерса. Цікаво пояснила матеріал про різні види об'ємів дихання. Діти склали опорну схему. За допомогою Ейнштейн-лабораторії (приладу спірометр) визначили об'єм своїх легенів. Учні дали відповідь на запитання, чому змінилась частота дихання після присідання.
Ніна Георгіївна запропонувала дітям проговорити приказку на одному диханні. Усі переконалися, що це не просто зробити:треба тренувати і контролювати своє дихання.
Під час підведення підсумків уроку діти дізналися, чому крик є таким важливим:він запускає в організмі немовляти механізм адаптації до нових умов існування.
Учитель кожному запропонувала різне домашнє завдання(учні витягували їх з гарного мішечка). Напередодні свята Миколая це виглядало феєрично.
Ніна Георгіївна продемонструвала механізм вдиху й видиху за допомогою саморобної моделі Дондерса. Цікаво пояснила матеріал про різні види об'ємів дихання. Діти склали опорну схему. За допомогою Ейнштейн-лабораторії (приладу спірометр) визначили об'єм своїх легенів. Учні дали відповідь на запитання, чому змінилась частота дихання після присідання.
Ніна Георгіївна запропонувала дітям проговорити приказку на одному диханні. Усі переконалися, що це не просто зробити:треба тренувати і контролювати своє дихання.
Під час підведення підсумків уроку діти дізналися, чому крик є таким важливим:він запускає в організмі немовляти механізм адаптації до нових умов існування.
Учитель кожному запропонувала різне домашнє завдання(учні витягували їх з гарного мішечка). Напередодні свята Миколая це виглядало феєрично.
Ось так казково, динамічно Бліняєва Н. Г. вміє завести своїх учнів у дивовижний світ наукових пригод. Хочеться подякувати їй за відповідальну, цікаву, креативну й наполегливу роботу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий