пятница, 26 января 2018 г.

Творча людина, яка вміє запалювати душі дітей

      Одного дня я випадково заглянула у кабінет історії й мене вразили ті дива, які  творила мила та  тендітна вчитель історії Каліщук Ольга Олександрівна. Спочатку мені здалося, що в кабінеті проходить урок образотворчого мистецтва.



    Діти з великим задоволенням виліплювали з пластиліну скульптурні споруди. Потім мені пояснили, що урок передбачав дати поняття учням про пам'ятки історії як джерела історико-культурної інформації, ознайомити з пам'ятками рідного краю, які увінчують пам'ять про певну подію чи особу. І одним із завдань уроку було створити пам'ятну споруду й довести її цінність.


    Мені дуже приємно, що в Дальницькій школі працюють вчителі. які хвилюються про те, щоб на уроці дітям було цікаво, намагаються відкрити у своїх учнях таланти,  створити на уроці ситуацію успіху.
Бажаємо вчителю великого здоров'я,  щоб кожний день приносив лише приємні спогади про успіхи у роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий