(Виховна робота)
Як добре, що у світі є день, коли можна привернути увагу людей до питання терпимості один до одного, взаємної поваги, мирного співіснування.
16 листопада людство відзначає День толерантності. До організації цього свята у Дальницькій школі долучилася психолог Маринеч Л.В. На вхідних дверях вона ( разом з учнями школи) розмістила справжні вогники толерантності. Так діти у символічній формі пояснили своє розуміння цього слова.
Цілий день дитячі емблеми привертали увагу до себе, адже вони яскраво демонстрували прагнення дітей підтримувати принципи терпимості.
А далі учні початкової школи долучилися до акції "Засвіти ліхтарик толерантності". Їм було запропоновано розфарбувати свічки дружби й подарувати їх будь-кому із старшокласників.
Протягом усього дня працювала "Пошта добрих слів". Діти могли обрати лист, в якому були написані добрі слова, здатні подарувати щастя.
Маринеч Л.В. намагалася довести дітям головне: для того, щоб досягти успіху у власному житті, не слід витрачати сили на конфлікти. Треба просто сформувати в собі толерантність як рису характеру. Гадаємо, що їй це вдалося.
Як добре, що у світі є день, коли можна привернути увагу людей до питання терпимості один до одного, взаємної поваги, мирного співіснування.
16 листопада людство відзначає День толерантності. До організації цього свята у Дальницькій школі долучилася психолог Маринеч Л.В. На вхідних дверях вона ( разом з учнями школи) розмістила справжні вогники толерантності. Так діти у символічній формі пояснили своє розуміння цього слова.
Цілий день дитячі емблеми привертали увагу до себе, адже вони яскраво демонстрували прагнення дітей підтримувати принципи терпимості.
А далі учні початкової школи долучилися до акції "Засвіти ліхтарик толерантності". Їм було запропоновано розфарбувати свічки дружби й подарувати їх будь-кому із старшокласників.
Цей подарунок мав велику силу: одинадцятикласники дуже розчулились, адже навіть не очікували на таку увагу з боку малюків.
Та ось вже наступне завдання пропонують учні 11 класу. Як годиться, воно було найскладнішим-акція "Відкритий мікрофон". Старшокласники запитували у молодших школярів, чи вважають вони свою поведінку толерантною. Ускладнювалось завдання тим, що всі питання звучали англійською мовою. А потім учні 11 класу перераховували особливості характеру, з яких необхідно було обрати ті риси, які характеризують толерантну людину. Для цього кожен повинен стати добрішим, співчутливішим, терпимішим.
Протягом усього дня працювала "Пошта добрих слів". Діти могли обрати лист, в якому були написані добрі слова, здатні подарувати щастя.
Цей лист можна було адресувати будь-кому. Усі старанно виводили імена одержувачів , адже були впевнені , що такий сюрприз обов'язково підніме настрій.
Протягом дня Лариса Володимирівна проводила тести, які допомагали дітям визначити причини агресії, яку вони іноді проявляють один до одного.
Маринеч Л.В. намагалася довести дітям головне: для того, щоб досягти успіху у власному житті, не слід витрачати сили на конфлікти. Треба просто сформувати в собі толерантність як рису характеру. Гадаємо, що їй це вдалося.
Комментариев нет:
Отправить комментарий