Марченко Т.З., учитель української мови, людина, небайдужа до здоров'я дітей. Тому вирішила провести урок, який перевірив би не лише знання учнів з теми "Дієслово", але й допоміг виявити їхнє ставлення до свого здоров'я.
Розпочався урок з невеликого опитування. Діти зіграли в гру "Темна конячка". Вони відкривали навмання картки, зачитували питання і давали на них повну відповідь. Слід зазначити, що діти активно долучилися до гри й швидко впоралися із завданнями.
А далі вчитель ускладнила роботу: "Перегляньте відеоролик про здоров'я і випишіть усі дієслова, які ви почуєте". При перевірці завдання Тетяна Зіновіївна запропонувала спочатку зачитати дієслова в наказовій формі, а потім -дієслова неозначеної форми.
Учитель подбала також про розвиток творчих здібностей учнів. Тому наступне завдання передбачало написання міні-твору, в якому вони повинні були висловити свою думку щодо проблеми:"Як зробити своє життя здоровим?" Творчі роботи потішили гостей, які завітали на урок. Особливо сподобалась усім порада: "Більше посміхайтесь, шановні!"А ще кожен не забув подарувати один одному посмішку.
А далі вчитель пропонує учням прочитати дієслова і продемонструвати їхнє лексичне значення в назвах активних здоров'язберігаючих дій. Швидко здогадались учні, що до дієслів треба дібрати антоніми: "Стояти-бігати, сидіти-стояти,"-вигукували учні.
А загадки про спортивний інвентар діти розгадали дуже швидко. Адже напередодні уроку в школі проходила виставка, з якої вони дізналися про велику кількість спортивного снаряддя.
Не забуває Тетяна Зіновіївна і про культуру мовлення. "Дбаймо про свою мову"- цикл мовознавчих хвилинок, які вчитель проводить на кожному уроці. Цього разу вона запропонувала дітям позбутись у словосполученнях суржика. А матеріалом до вправи стали словосполучення, пов'язані з продуктами харчування. Діти знали, що "смачна клубніка" є"смачною полуницею", а "сочні яблука" є "соковитими яблуками" тощо.
Вправа "Плескаємо в долоні" дозволила перевірити вміння учнів писати частку "не" з дієсловами. Вони плескали в долоні, коли дієслова писалися разом з "не" та сиділи нерухомо у разі написання частки не окремо.
Швидко пройшов урок, адже різноманітність форм роботи, що застосувала вчитель, не давала дітям нудьгувати. Домашнє завдання носило творчий характер. Семикласникам необхідно було написати твір-роздум на тему: "Здоров'я людини-неоціненне багатство".
Залишається лише побажати вихованцям Тетяни Зіновіївни, щоб усі переконання щодо здорового способу життя, що звучали під час уроку, стали для них нормами.
Комментариев нет:
Отправить комментарий