Протягом канікул методичним центром відділу освіти, культури,молодіжної політики та спорту Дальницької сільської ради проводилися методичні семінари, на яких вчителі розглядали нові методи та форми роботи НУШ, ділилися своїми методичними знахідками.
Приємно, що вчителі Дальницької школи активно почали впроваджувати їх у навчальній діяльності. Таким досвідом поділилася Руссу Н.І., класний керівник 2-го класу.
На її думку, дуже корисною є методика "Ромашка Бенджаміна Блума", завдяки якій учні вирішують навчальні проблеми, застосовуючи свій життєвий досвід, підручник, різноманітні джерела інформації. Діти свідомо засвоюють матеріал, розвивають критичне мислення, вчаться формулювати питання різного типу.
Ромашка запитань, яку застосовує вчитель у вступній частині уроку, є мобільною. Діти можуть "відривати" пелюстки, дарувати їх один одному.
За словами Надії Іванівни, ця методика дозволила їй розкрити її вихованців з усіх боків. Так, запропонувавши скласти вірш про росу, вона знайшла справжню поетесу у своєму класі- Аделію. Дівчинка вразила своїми здібностями до складання віршів.
Ромашка запитань, яку застосовує вчитель у вступній частині уроку, є мобільною. Діти можуть "відривати" пелюстки, дарувати їх один одному.
За словами Надії Іванівни, ця методика дозволила їй розкрити її вихованців з усіх боків. Так, запропонувавши скласти вірш про росу, вона знайшла справжню поетесу у своєму класі- Аделію. Дівчинка вразила своїми здібностями до складання віршів.
А метод "Шість капелюхів" здійснив мрію вчителя: "Щоб учні із захопленням навчалися й через роки згадували уроки з ностальгією". Ця психологічна гра дозволяє розглядати одну й ту ж проблемну ситуацію з 6 незалежних одна від одної точок зору.
Діти із задоволенням одягають капелюхи, висловлюють свої думки, пропонують цікаві ідеї, створюють власноруч проекти.
Діти із задоволенням одягають капелюхи, висловлюють свої думки, пропонують цікаві ідеї, створюють власноруч проекти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий