Учениця 11 класу Цісар Д. подарувала в кабінет біології та хімії STEM-іграшку "Скелет Артем", яка дає унікальну можливість зібрати учням скелет людини з усіма органами й вивчити анатомію тіла: кістки, м'язи, зв'язки тощо. Іграшку дівчина зібрала завдяки підписці на журнал "Анатомія людини", який приходив з пластмасовими деталями майбутнього скелета. Бліняєва Н.Г. провела урок, на якому Артем почував себе повноправним членом шкільної родини. Ось як це було...
STEM-урок хімії на тему: "Шкідливий вплив вживання тютюну, алкоголю, наркотичних речовин на організм людини" пройшов у 11 класі. Учитель вирішила розповісти випускникам школи про хімічну природу шкідливих речовин. Гостями на уроці були учні 6-го класу.
Під час невеликої гри "Створи фігуру", що мала за мету перевірити, як знають одинадцятикласники хімічні формули, діти отримали малюнок колби, яка була створена з хімічних формул речовин, що входять до складу тютюнового диму.
Ніна Георгіївна переконувала дітей, що маленька на вигляд цигарка може "нагодувати" людину небезпечними смолами, чадним газом, важкими металами, метанолом, ацетальдегідами. Та вразила дітей наступна фраза вчителя: "Я запрошую вас на перекур".
Усі вийшли на вулицю, де Ніна Георгіївна вирішила продемонструвати, якої шкоди завдає паління за допомогою саморобної моделі легенів курця. Дві п'ятилітрові банки були легенями, трубка, що сполучала банки, була трахеєю. Діти спостерігали, як швидко легені наповнюються чадним димом. Фільтр, який встановила Ніна Георгіївна між трубками і банками, та сама трубка вкрилися прошарком небезпечних смол.
Повернувшись до кабінету, вилучили в Артема орган, який постраждав під час паління-легені.
Розв'язавши задачу, діти виявили наступну шкідливу речовину- алкоголь, під дією якого руйнуються еритроцити, зливаються, мов магніти, і перестають виконувати свою пряму функцію-рознесення кисню по організму. Особливі емоції викликав дослід: реакція при змішуванні яєчного білка зі спиртом. Білок звертався в пробірці, як на сковорідці.
Та найстрашнішою хворобою є наркоманія, яка стає кожного року все більш "молодшою". Діти продовжували називати органи, які не щадить героїн та морфій. Наш Артем перетворився в безпомічного інваліда, ушкоджені органи якого лежали на столі.
У кінці уроку вчитель розповіла, як припинити палити. Наприклад, жувати гумку або смоктати м'ятні цукерки. Вона роздала кожному по цукерці і попередила: "Чим більше у вас шкідливих звичок, тим менше свободи.Тож не ріжте свої "крила" !"
P.S. У руках Бліняєвої Н.Г. Артем задовольнить дитячу природну цікавість у багатьох сферах. Складаючи конструктур разом зі своїм творчим вчителем, діти легко набуватимуть STEM -навичок, що вкрай необхідно для розвитку гармонійної особистості в сучасному світі.
Під час невеликої гри "Створи фігуру", що мала за мету перевірити, як знають одинадцятикласники хімічні формули, діти отримали малюнок колби, яка була створена з хімічних формул речовин, що входять до складу тютюнового диму.
Ніна Георгіївна переконувала дітей, що маленька на вигляд цигарка може "нагодувати" людину небезпечними смолами, чадним газом, важкими металами, метанолом, ацетальдегідами. Та вразила дітей наступна фраза вчителя: "Я запрошую вас на перекур".
Усі вийшли на вулицю, де Ніна Георгіївна вирішила продемонструвати, якої шкоди завдає паління за допомогою саморобної моделі легенів курця. Дві п'ятилітрові банки були легенями, трубка, що сполучала банки, була трахеєю. Діти спостерігали, як швидко легені наповнюються чадним димом. Фільтр, який встановила Ніна Георгіївна між трубками і банками, та сама трубка вкрилися прошарком небезпечних смол.
Повернувшись до кабінету, вилучили в Артема орган, який постраждав під час паління-легені.
Розв'язавши задачу, діти виявили наступну шкідливу речовину- алкоголь, під дією якого руйнуються еритроцити, зливаються, мов магніти, і перестають виконувати свою пряму функцію-рознесення кисню по організму. Особливі емоції викликав дослід: реакція при змішуванні яєчного білка зі спиртом. Білок звертався в пробірці, як на сковорідці.
Та найстрашнішою хворобою є наркоманія, яка стає кожного року все більш "молодшою". Діти продовжували називати органи, які не щадить героїн та морфій. Наш Артем перетворився в безпомічного інваліда, ушкоджені органи якого лежали на столі.
У кінці уроку вчитель розповіла, як припинити палити. Наприклад, жувати гумку або смоктати м'ятні цукерки. Вона роздала кожному по цукерці і попередила: "Чим більше у вас шкідливих звичок, тим менше свободи.Тож не ріжте свої "крила" !"
P.S. У руках Бліняєвої Н.Г. Артем задовольнить дитячу природну цікавість у багатьох сферах. Складаючи конструктур разом зі своїм творчим вчителем, діти легко набуватимуть STEM -навичок, що вкрай необхідно для розвитку гармонійної особистості в сучасному світі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий