Я впевнено можу сказати :"Учні Дальницької школи - толерантні люди". І доведу це з легкістю.
Сьогодні вони підтримали акцію "Одягни на себе колір толерантності". Діти вбрались у футболки, светри, сукні різних кольорів :червоного, жовтого, фіолетового , білого, зеленого. Екрани дисплеїв ноутбуків виглядали веселково. Учні й гадки не мали, що, взявши участь у конкурсі, висловили свою активну позицію : змінити світ на краще. Ті, хто одягнувся у жовтий колір, прагнуть звільнити світ від негативу,зелений - бажають бути ближчими один до одного,фіолетовий-дарують енергію й натхнення,білий- випромінюють спокій та позитивні емоції,червоний - випромінюють енергію та волю до перемоги. Ось яка активна команда учнів 1-11 класів утворилась у нашій школі!
А далі вчителі майстерно залучили дітей до обговорення важливого питання сьогодення - терпимості одне до одного.
У другому класі Скліфасовська З. В. засвітила дітям Сонце Доброти. Кожна дитина, запозичивши в зірки промінь певного кольору, намалювала Квітку Щастя.
А на уроці"Я досліджую світ"діти провели урок толерантності для жителів Марсу. Тепер не страшно, якщо неопізнаний об'єкт випадково з'явиться на горизонті. Можете запрошувати прибульців до себе. Вони знають, як поводитися в гостях. Найголовніше бути чемними і вдячними своїм рідним.
Руссу Н.І. розпочала день з класної години на тему: " Толерантнiсть- це мистецтво жити з iншими людьми" . Під час заходу дiти вели мiж собою переписку в чаті, висловлювали свої почуття до однокласникiв. Зіграли в гру "Якщо Ти людина, то повинен...", в результаті якої визначили тих, хто прагне добра.
Надiя Iванiвна разом з учнями визначили ознаки толерантної людини.
Продовженням виховної години став урок української мови. Учнi калiграфiчно записали речення " Толерантнiсть- це мистецтво жити з iншими людьми" й зробили аналіз цього важливого слова.
Гаврилюк Л. О. запропонувала учням 6-х класів написати один одному в чаті побажання, згадавши, що таке кличний відмінок та який розділовий знак має бути при звертанні. Діти дізнались, що таке толерантність, хто запропонував відзначати цей день.
Пиріг Н. Б. та Маринеч Л. В. провели уроки
доброти та поваги для учнів 5-9-х класів.
Разом з'ясували риси характеру толерантної людини. Говорили про ставлення до людей з особливими потребами, до тварин. Наталія Богданівна провела практичну вправу "Ми різні", у результаті якої зробили висновок, що всі люди різні, тому й бачення різне й по-різному виконуємо одну й ту саму роботу.
Слухали й обговорювали притчу про хлопця із поганим характером та притчу "Все в твоїх руках". Лариса Володимирівна провела анкету "Дізнайся, чи ти толерантний" й разом з дітьми обговорила її результати.
Петрушина С. С. та Балан С. Г. запропонували учням 8, 10 класів перед початком уроку переглянути відеоролики й з'ясувати, чому вони стали центральною темою уроку. Майстерно підібраний матеріал налаштував дітей на позитив і дав можливість зрозуміти важливість слова "толерантність" у наш час.
А від Каліщук О. О. учні отримали завдання зробити фото екрану, на якому видно, як випускники підтримують акцію гідності. Ми впевнені, що вони обов'язково не змінять своєї позиції у дорослому житті.
Ось таким насиченим став понеділок 16 листопада, День гідності й толерантності. Так хочеться, щоб цей день ніколи не закінчувався й залишився в серцях кожного на все життя. Тоді, мабуть, слово " війна" зникло б назавжди в мовах усіх народів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий