Якщо прийдете в гості до першого класу, то отримаєте багато нової інформації та побачите багато дивовижного. Так,так, дивовижного та ще й створеного власноруч дітками. Класний керівник Бєлоусова Т.М. докладає максимум зусиль, щоб учням було цікаво навчатися в школі, тому час від часу пропонує їм створити лепбуки.
"Що воно таке?"- це питання явно прозвучить не від дітей, а від дорослих. Діти знають, що це тематична папка, створена їхніми руками.
На думку Таїси Миколаївни, лепбук дає змогу дітям бачити поняття, що розглядається, у системі, навчає їх опрацьовувати інформацію та оформлювати в незвичайній формі.
Допомагають вчителю забезпечити дітей ресурсами батьки. Без їхньої допомоги ці папки не були б такими змістовними.
Цікаво, скільки часу йде у дітей на створення лепбуків? Діти відповідають по- різному: один день, декілька днів, тиждень. Так, дійсно, папки не однакові за змістом, тому й час, витрачений на їхнє виготовлення, різний.
Наприклад, лепбуки, представлені на фото вище, діти створювали протягом тематичного тижня. Вони, опрацьовуючи нову інформацію, доповнювали їх кожного дня.
На думку Таїси Миколаївни, лепбук дає змогу дітям бачити поняття, що розглядається, у системі, навчає їх опрацьовувати інформацію та оформлювати в незвичайній формі.
Допомагають вчителю забезпечити дітей ресурсами батьки. Без їхньої допомоги ці папки не були б такими змістовними.
Цікаво, скільки часу йде у дітей на створення лепбуків? Діти відповідають по- різному: один день, декілька днів, тиждень. Так, дійсно, папки не однакові за змістом, тому й час, витрачений на їхнє виготовлення, різний.
Наприклад, лепбуки, представлені на фото вище, діти створювали протягом тематичного тижня. Вони, опрацьовуючи нову інформацію, доповнювали їх кожного дня.
Учитель зазначає, що лепбуки можна використовувати для повторення та закріплення матеріалу з теми, за допомогою них можна навчати дітей організовувати презентації, отже, діти зможуть навчати інших учнів. У цих книжках є безліч цікавих функцій: розкриваються кишеньки, розгортаються карти, з'являються різні фігурки, що розповідають історії.
Особливо подобаються вчителю паспорти, які створили діти.
.
Отже, можна сказати впевнено:наші першокласники перебувають у атмосфері творчості, активної діяльності та новаторства.
Комментариев нет:
Отправить комментарий