Триває адаптація учнів першого класу. Нам стало цікаво, як вони себе почувають під час уроків. Але, навіть не очікуючи гостей, діти не розгубились, коли до них завітали на урок, одним із завдань якого було знайомство з буквою "К".
Усім відомо, що вивчення букв є обов'язковим етапом будь-якого інтегрованого уроку. Як зробити процес запам'ятовування цікавим і простим знає Бєлоусова Т.М. Якщо і вам цікаво, тоді читайте далі
Учитель застосовує асоціативний метод. На її думку, кожна буква має свою асоціацію, яка легко запам'ятовується та є близькою до дитячого сприйняття світу. На кожен урок Таїса Миколаївна придумує різнопланові завдання, які так чи інакше стосуються букви, але з різних боків розглядають її, що дозволяє вчителю підтримувати впродовж усього уроку інтерес учнів до навчання.
Учитель застосовує асоціативний метод. На її думку, кожна буква має свою асоціацію, яка легко запам'ятовується та є близькою до дитячого сприйняття світу. На кожен урок Таїса Миколаївна придумує різнопланові завдання, які так чи інакше стосуються букви, але з різних боків розглядають її, що дозволяє вчителю підтримувати впродовж усього уроку інтерес учнів до навчання.
Велику увагу приділяє педагог умінню учнів розрізняти поняття "звук і буква". "Де чуємо звук "К" у слові "кавоварка?"-запитує вчитель. У кожного, мабуть, виникне питання, чому саме таке слово обрала вчитель? А тому що тема тижня - "Побутові техніка". А далі знову питання: "Чиє ім'я містить букву "к" в середині слова, на початку?". А паралельно діти роблять компліменти, дарують посмішки один одному тощо.
Задля підтримки сталого інтересу дітей вчитель протягом уроку чітко слідкує за правильним навантаженням, порядком виконання вправ. Враховує вікові особливості дітей.
Усі вправи впродовж інтегрованого уроку націлені на відпрацювання отриманих вмінь та закріплення знань.
На уроці не обходиться без сюрпризів. Кожен учень по черзі демонструє, що він приготував для однокласників.Так, Новіков Михайло виготовив робота, який рятує людей.
Учитель поставила перед дітьми проблемне питання: "Чи зможе робот у майбутньому замінити людину?". "Так",- відповіли всі хором, але дійшли висновку, що не всі професії здатен освоїти робот. В першу чергу, він не зможе замінити вчителя, не подарує його теплі обійми, добру посмішку, дружню підтримку.
Зі спокійною душею я вийшла з класу. Учитель на своєму місці. Її діти вже багато чого знають, у них розвинений артикуляційний апарат, словниковий запас, пам'ять, мислення. Залишається лише побажати їм подальших успіхів.
Цісар Н.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий