Учні першого класу закінчили працювати над темою “Веселка”, під час якої їм необхідно було дослідити це унікальне природне явище.Дружно взялися діти за роботу.
Перше, про що дізналися, що без води веселка не утвориться. Саме дощ є першою умовою появи веселки над горизонтом.
У цьому році, на жаль, їх випадає дуже мало. Давидко Артем, батько якого фермер, особливо переймається цим. Рослини дуже потребують вологи. Тому він вирішив написати про дощик вірш.
Можливо, природа почує його й подарує людям довгочікувану вологу.
Можливо, природа почує його й подарує людям довгочікувану вологу.
Мазур Ярослав, як справжній дослідник, за допомогою диска та ліхтарика вирішив створити на папері аналог веселки. Освічуючи диск світлом, хлопчик спостерігав явище інтерференції, яке буде вивчати в одинадцятому класі. Та утворений спектр кольорів ну дуже схожий на веселку!
Після своїх наукових досліджень діти створили фотозвіт.
З малюнків дітей ми бачимо, що вони зрозуміли суть явища. Треба дочекатися дощика, й тоді ми всі зможемо насолодитися неперевершеним природним видовищем.
Комментариев нет:
Отправить комментарий