вторник, 17 ноября 2020 г.

Захоплююче навчання учнів НУШ

 Кожного дня Бєлоусова Т. М. спостерігає за своїми третьокласниками. Її учні зовсім інші, не схожі на попередніх. Цікаво дізнатися: у чому полягає ця відмінність? 



По-перше, змінилася навчальна програма. Її особливістю є практична спрямованість. По-друге, підручники стали більш якісними й змістовними. Наприклад, автор книги "Я досліджую світ"       О. Волощенко запропонував  дітям цікаві проєктні роботи. 

Так, під час вивчення теми ,, Чарівні перетворення '' учням  було запропоновано перетворити ляльку-козака в козака-дергунчика. Переглядаючи проєктні звіти, можна спостерігати індивідуальну творчість дітей : у деяких козак під музику виконує рухливий танок, в інших- грає на бандурі. 

Та ще дивовижнішим став проєкт з перетворення троянд. Білі, рожеві , жовті квіти перетворювались на дивовижні троянди різних відтінків. У своїх  відеозвітах діти послідовно пояснювали хід експерименту. Вони не стримували  емоцій !

  І дітлахи ще навіть не підозрюють, що  сьогоднішнє спостереження завтра для них стане  відкриттям явища дифузії.

Звичайно, без допомоги батьків, які знаходяться поруч і підтримують дітей, робота була б не такою захоплюючою й змістовною. 

Але всі повинні знати, що сьогоднішня творча співпраця в майбутньому  перетвориться в радість, яку діти  подарують батькам і вчителю в дорослому житті.





Комментариев нет:

Отправить комментарий