суббота, 29 сентября 2018 г.

Роль психолога в адаптації учнів 1-го класу

У психолога зараз роботи не початий край. Психологічний супровод дозволяє успішно адаптувати дітей до нових навчальних умов. Посилення явищ дезадаптивного характеру в навчально - виховному процесі пов'язане із збільшенням непрогнозованих критичних ситуацій у повсякденному житті, особливо, як свідчить практика, вони загострюються в момент вступу до школи, період первинного засвоєння вимог, які висуває нова соціальна ситуація.



 Маринеч Л.В., шкільний психолог, зазначила, що в цьому році діти адаптуються до навчання значно легше.
 Вони із задоволенням проходять тестування, легко вступають у діалог. До речі, малюючи портрет вчителя, обирають олівці теплих кольорів, порівнюють вчителя з квіткою.




Завдяки вправі "Ранкове коло" діти вміють дарувати компліменти один одному, їхній словниковий запас значно поповнився.
    Лариса Володимирівна проводить велику роботу із батьками першокласників, консультує їх з питань психологічного розвитку дитини. Адже тільки завдяки спільним зусиллям батьків, вчителів, дітей ми досягнемо гарних результатів у розвитку наших першачків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий