вторник, 22 декабря 2020 г.

Найдорожчий подарунок учителю

  У День Святого Миколая хочеться знайти під подушкою подарунки. Скажу вам, що вони не обов'язково мають бути матеріальними. Розкажу про сюрприз від учнів 3-го класу, який додав сил впоратися  з хворобою Бєлоусовій Т. М. 



На прохання вчителя написати твір-міркування на тему "Кого я вважаю своїм другом/ своєю подругою '' діти   відгукнулись із задоволенням.  Деякі навіть надіслали фотозвіти. 


Нижче ви знайдете один із цих листів, який написав Діма Россолов. Обов'язково прочитайте його й переконатеся, наскільки особливими є діти покоління Z. 


"Ця маленька новорічна пригода сталася  зимової холодної неділі,коли замість снігу лив рясний дощ. На вулиці було мокро та прохолодно . Моєму другові, псу  Фаєру, мабуть, захотілося пригод.  Він, напевно, уявив собі в цю непогоду  смачненьку курочку та, не задумуючись, вирушив на пошуки пригод. По дорозі йому точно траплялось багато чого цікавого, тому що забіг він дуже далеко від дому, а потім не зміг вже знайти дорогу назад.

Я дуже хвилювався за свого друга, тому що розумів , що він ще недосвідчений та молодий пес. Ми з батьками шукали 2 дні  повсюду, але не могли його знайти. Тоді вирішили написати оголошення в надіі, що жителі нашого села бачили мого улюбленця . Тут знадобилося фото, яке ми робили для класного завдання " Мій улюбленець". 

Першою відгукнулася Петрушина Юлія Едуардівна. Вона не тільки розповіла, де бачила мого друга , а ще й організувала жителів села Санжійки на пошуки. Завдяки їй я знайшов пропажу. 

Дуже дякую Вам, Юліє Едуардівно, за щире серце та чуйність! Я вважаю, що мій друг вже добряче подумає, перш ніж вирушити самостійно знову в дорогу. А також впевнений, що нас  навчають найкращі  вчителі у світі!!!"


P. S. Ось такі зворушливі листи є найдорожчими подарунками для вчителя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий