понедельник, 11 ноября 2019 г.

Перехідний період від дитинства до серйозного навчання (Адаптація учнів 10-го класу)

Десятикласники Дальницької школи вже включилися в новий тип діяльності - навчально-професійний. Цей етап є дуже важким у житті дітей, адже треба побудувати й реалізувати новий життєвий план.
Усі вчителі школи визначили високий рівень адаптації цьогорічних десятикласників. Клас суттєво відрізняється мотивацією до навчання, ставленням до нього.
Успішній адаптації сприяє дружня атмосфера, яка є в цьому, по суті, новому колективі. Це велика заслуга й досягнення класного керівника - Пацар М. В.
Учителі-предметники зазначають, що десятикласники вміють працювати самостійно, здатні самостійно вибирати форми отримання інформації.

Гаврилюк Л. О., вчитель української мови та літератури, відзначила якісно-новий тип мислення своїх вихованців. Вони намагаються зіставити різні теорії, точки зору, «докопатися до істини».
Основним завданням Пацар М. В. під час уроків зарубіжної літератури є надання учням інформації для роздумів, яка буде мати високий ступінь проблемності, забезпечити вільний вибір і необхідність визначення власної точки зору.
Цісар А. А. вважає, що інформація краще засвоюється, якщо вона побудована за принципом «алгоритмізації". Тому разом зі своїми учнями він складає план розв'язання певних завдань. Це, на його думку, сприяє самостійній обробці інформації й можливості виконати домашнє завдання.
Учитель фізики свою основну місію визначила так: забезпечити різноманітність змісту навчання шляхом наповнення його образною, практичною, аналітичною за змістом інформацією. Тому намагається з кожного сформувати науковця, для якого навіть падіння зошита може стати повштовхом для побудови своєї теорії.

Маринеч Л. В., психолог школи, зазначила, що перехідний період десятикласників характеризується стабільним емоційним фоном, підвищеним самоконтролем, саморегуляцією.
Підсумовуючи сказане, можна впевнено сказати, що в учнів 10 класу Дальницької школи не існує проблем з розумовою "лінню".
Для них процес навчання викликає радість і почуття задоволення власними результатами. Вони вміють розподіляти свій час, виділяти навчальне завдання, володіти своєю увагою.
Тому вислів В. О. Сухомлинського точно не про наших десятикласників:«Невміння трудитися породжує небажання, а небажання - лінощі."

Комментариев нет:

Отправить комментарий