понедельник, 11 ноября 2019 г.

Про освітні реформи і не тільки...

Про освітні реформи і не тільки...
1 листопада в Дальницькій школі відбулася педагогічна рада на тему:"Застосування ІКТ технологій в самоосвітній діяльності педагогів" . Мета зібрання-довести, що інформаційно-комп'ютерні технології сприяють підвищенню майстерності вчителя та збільшують результативність його праці.
Як відомо, першочерговою складовою самоосвітньої діяльності вчителя є підготовка до уроку й використання ІКТ під час їх проведення. Цісар А. А. зробив рекламу STEM-кабінету. Вчителі інформатики, фізики, астрономії, англійської мови можуть проводити в кабінеті уроки, які сприятимуть виробленню практичних навичок в дітей. Телурій, годинник, абак діти можуть створити власноруч, а також детально ознайомитися з принципом роботи механізмів, зрозуміти природні явища тощо.
КТ технології, крім цього, допомагають вчителю презентувати свою роботу. Колеги ознайомились з блогами Бліняєвої Н. Г., Бліняєвої С. П., Гаврилюк Л. О., Балан С. Г., Марченко Т. З., Кушнір Г. А., Цісаря А. А.,які вже наповнюють свої сторінки цікавими дидактичними матеріалами, конспектами відкритих уроків тощо.
Ще одною формою самоосвітньої діяльності є створення дистанційних уроків. Щоб переконати вчителів у доступності такого виду навчальної діяльності, було вирішено показати майстер-клас на тему :"Як створити дистанційний урок? " .
Під час педради відбулася зйомка уроку української мови. Власова В. О. як справжня акторка бездоганно справился зі своїм завданням. За 7 хвилин був знятий фрагмент уроку, який найближчим часом з'явиться на сторінках блогу Дальницької школи.
Цікавим і ефективним способом презентувати свою діяльність є проведення Online -конференцій.
Під час педради була проведена конференція на тему: "Проблеми та перспективи українського вчительства". Під час обговорення проблеми було встановлено зв'язок із фінською школою. Учасники конференції поставили педагогам Фінляндії цікаві запитання. Всі здивувалися, що фінські вчителі не проводять олімпіад, вони навіть не цікавляться результатами олімпіад, в яких беруть участь їхні учні. Директор на уроки не ходить, виснажливі конспекти вчителі не пишуть. План роботи школи складається з двох сторінок, на яких висвітлюються реальні дії, що мають бути виконані.

Спікери конференції Пацар М.В., Бліняєва Н. Г., Гецман Т. І. бездоганно справилися зі своїми ролями : висловили свої думки щодо оплати праці педагогів, перспектив курсової перепідготовки та думки про звільнення педагогів-пенсіонерів.
Хочеться подякувати Бліняєвій С. П., яка організовувала зв'язок з Фінляндією, а також Кузьміних Н. О. та Зельманчук С. В., колегам з Санжійської школи, за бездоганне виконання ролі фінських педагогів.
Усі одностайно вирішили продовжити свою діяльність у напрямку ІКТ технологій, зі створення блогів та впровадження STEM-освіти в навчальну діяльність.
Постійний читач дописів у групі "Дальницька ЗОШ" створив повідомлення:"Вчитель повинен мати зарплату міністра, недоторканість депутата і повагу імператора". Ми цілком згодні, що лише при такому ставленні суспільства до вчителя реально впровадити реформу й досягти вершин освітньої діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий