пятница, 18 сентября 2020 г.

Вітальна акція" Україна - найсвятіше місце"

 

Дорога моя шкільна родино!

Вітаю всіх з Днем Державного Прапора України та Днем Незалежності!


Не секрет, що все розпочинається з колиски- неньки. Почуття любові до рідної землі та гордості за предків всмоктала я з молоком матері. З дитинства батьки прищеплювали мені любов до неперевершених краєвидів нашої землі, відправляючи  в подорожі, любов до творчості, віддаючи в музичну школу. Я кожного разу переконувалася в талановитості наших людей, беручи участь у різних конкурсах. У моїй душі живе неабияка любов до українського танцю. Вже в зрілому віці я реалізувала свою давню мрію: навчитися виконувати українські танці.

Сьогодні свою любов я доводжу, працюючи на славу Україні. Мрію побудувати Нову українську школу, в якій буде цікаво вчитися.

Тож пам'ятаймо: Україна  розпочинається з кожного із нас. Щоденна наполеглива праця є основою майбутнього й подякою предкам за сьогодення.

Вітальним подарунком для вас хай стане відеореклама одного з чудових куточків нашої України. Дуже хочеться , щоб у Європі знали про нас і дивувалися нашій волелюбності, завзяттю і красі.

Пропоную кожному, хто прочитав цей текст, додати в коментарях своє фото на фоні краєвидів нашої України й отримати у День знань сюрприз.

Комментариев нет:

Отправить комментарий