пятница, 18 сентября 2020 г.

Приємне, хвилююче здивування

 Усім керівникам відомо, наскільки важким є початок нового навчального року: здача звітної інформації, організація навчання, планування та ще й в період карантину. 



Ніколи підняти голову, навіть підкрадається відчай. І саме в цей важкий період роботи найцілющими пігулками стають діти. 

Так, сьогодні в кінці дня підійшла до мене Бєлоусова Т. М. і простягнула три листи, написані старанним дитячим почерком. Я спитала :"Що це?" Таїса Миколаївна чітко відповіла :" Читайте ". 

З перших рядків я зрозуміла, що це листи-подяки від учнів 3-го класу, в яких вони дякували за чудове, яскраве, емоційне свято- День знань. Їм сподобалася нова форма його проведення. Гарні призи, приємні спогади, хвилюючі моменти дійства надовго запам'яталися дітям. 




Я не зрозуміла, куди й поділася моя втома! Мабуть, отримані емоції про неї змусили забути. 

 Я дякую вам, діти, та вашому класному керівникові Бєлоусовій Т. М. за вміння зробити зі звичайного дня свято. 


P. S. Обіцяю, що наступні свята будуть проходити в такій же формі. А ще дивуюся, як проблеми, пов'язані з пандемією, зіграли на користь дітям і вчителям : ми винайшли нові форми та способи організації дистанційних лінійок.

Комментариев нет:

Отправить комментарий