четверг, 13 декабря 2018 г.

Правознавчий квест

  Тиждень правознавства продовжується. Каліщук О.О. вирішила провести навчально-пізнавальний захід, залучивши водночас учнів до фізичної активності, - квест-гру з правознавства. Крім цього, вона поставила за мету перевірити правові знання учнів, уміння розрізняти дійсне та уявне порушення прав.
 Учасниками квесту стали учні 9-11 класів. Було сформовано дві різновікові групи. Команди стартували  з кабінету історії, де отримали першу підказку ( назва міжнародної організації кримінальної поліції чи  назва урочистої церемонії вступу на посаду новообраного голови держави).Перша буква слів-відгадок вказувала на подальший напрям маршруту- кабінет інформатики.



      У кабінеті інформатики дітям необхідно було відновити  статтю Конституції, зайшовши на адресу відповідного сайту. Та випробування на цьому не закінчилися. Ольга Олександрівна запропонувала старшокласникам за посиланням знайти в Інтернеті сторінку із завданнями й розв'язати їх . Випробування виявилося цікавим. Дивувало, що діти знають, якою мовою розмовляли Юлій Цезар і Цицерон, швидко здогадалися, що лежало в "чорному" ящику (річ, яка народилася на американському континенті, інструмент демократії); назвали крилате слово, що забороняє прийняття рішення.





  За гарну роботу отримали вказівку, куди слід рухатись далі. Вирушили до бібліотеки, де їм довелось обчислювати математичний вираз. Числа прикладу необхідно було відновити. Успішними були ті учні,  які добре знали кількість депутатів Верховної Ради, наймолодший  вік, в якому можна стати Президентом чи суддею в Україні, кількість областей в Україні, строк повноважень Президента тощо.






    Із завданням впорались - отримали підказку: номер сторінки книжки, у якій містилася назва наступного пункту призначення- фойє.
    У цьому приміщенні дітям необхідно було стати шукачами: знайти на стенді особливу долоньку, на якій містилась вказівка на  напрямок, що допоміг знайти наступне завдання. Швидко зорієнтувалися команди (перевагу мали ті, хто включив логіку, уважність) й знайшли листок з уривком із вірша. Учням необхідно було здогадатися, хто є автором поезії . Та влучне слово Т.Г. Шевченка не переплутаєш ні з чиїм іншим. І команди вирушили до кабінету української мови та літератури, де на них чекала Гаврилюк Л.О. Учитель розповіла про право кожного  вивчати будь-які мови, закріплене у 10 статті Конституції України, та нагадала, що вивчення державної мови є обов'язком кожного громадянина України.



    Підсумки квесту підводили в кабінеті історії, де учасники гри взяли участь у  бліц-опитуванні й підрахували бали, які отримали за правильні відповіді на запитання гри.
      Та кількість балів не мала значення. Найголовнішим є те, що діти отримали велике задоволення, показали гарні знання з правознавства, достойно долали усі труднощі, які чекали на них у процесі гри.  І це є  заслугою не лише дітей, а й їхнього невгамовного наставника-Каліщук О.О.







Комментариев нет:

Отправить комментарий