воскресенье, 11 ноября 2018 г.

Засідання методичної ради

    (Методична робота школи)

8 листопада в Дальницькій школі відбулося засідання методичної ради. Члени ради обговорили ряд нормативних та директивних документів з питань організації  подальшої змістовної  роботи, що стосується  самоосвіти вчителів.

 
   Заступник директора з НВР Марченко Т.З. із головами методичних об'єднань проаналізували результати ІІ етапу ІХ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка. Визначили основні труднощі, що спіткали учнів при виконанні конкурсних завдань. 
  Цісар Н.В. зазначила, що самоосвіта є необхідною умовою професійної діяльності педагога, умовою підвищення його компетентності. Тому головам ШМО було запропоновано обговорити на  найближчих  засіданнях своїх методоб'єднань  пропозицію щодо проведення в кінці року методичного заходу "Мій найкращий досвід участі в педагогічному конкурсі", де кожний вчитель презентуватиме  свої досягнення, поділиться досвідом. Такий захід стане свідченням професійного росту педагогів. Крім цього, Цісар Н.В. нагадала про курси підвищення кваліфікації, які є обов'язковою умовою атестації вчителів. Запропонувала проходити їх не лише в очній формі , але й дистанційно, очно-дистанційно чи шляхом стажування. 
    Гаврилюк Л.О., яка є одним із засновників шкільного блогу, запропонувала головам ШМО висвітлювати  взаємовідвідування уроків у блозі. Адже ця форма самоосвітньої діяльності дозволяє активно обмінюватися досвідом, знаходити практичні шляхи удосконалення проведення уроків. Для цього достатньо відвідати будь-який урок і написати про свої враження від побаченого (на власних сторінках чи сторінках шкільного блогу). Така форма організації взаємовідвідування уроків дає можливість менше відривати від освітнього процесу вчителів, навчає малодосвідчених вчителів правильно будувати уроки, враховуючи обов'язкові  етапи.
     А далі перейшли до найголовнішого: обговорення статуту школи. Особливу увагу звернули  на  пункти про права та обов'язки всіх учасників навчально-виховного процесу.
     Отже, самоосвіта вчителя починається з найменшого, наприклад, з підготовки до будь-якого уроку. Проте справжній досвід приходить тоді, коли можна оцінити свої можливості  в порівнянні з досвідом найвідоміших вчителів України. Тож усе в руках кожного педагога. Вперед, до самовдосконалення!!!
      
   



Комментариев нет:

Отправить комментарий