вторник, 6 ноября 2018 г.

Калейдоскоп рухливих ігор та розваг

 У першому класі стартував тиждень "Ігри". Бєлоусова Т.М. поставила перед дітьми дослідницькі питання, на які їм необхідно було  дати відповіді в кінці вивчення теми.
Які  бувають ігри? Чому ви любите грати в них? У які ігри грали ваші батьки? Навіщо потрібні правила гри? Чого навчає комп’ютерна гра?




 Для підвищення інтересу до досліджуваної теми, вона запропонувала   учням дізнатись, в які  ігри гралися Коломійчук А.Ю., вчитель фізичного виховання, Цісар Н.В., директор школи, та вона особисто. Це дійство виглядало як шоу "Битва ігор різних поколінь".
 Так, Анна Юріївна полюбляла грати в класики. До речі, її техніка чіткого кидка, стрибучості не згасла з роками. Вчитель у чудовій формі.



.


 Цісар Н.В. продемонструвала правила гри  "Резиночка". Вона взяла висоту 1,5 м.







 
      А гра "Третій зайвий" запалила щічки наших першокласників яскравим рум'янцем.








  Таїса Миколаївна грала в дитинстві у гру "Вибивайло". Після пояснення правил, першачки розбіглися, як мурахи. Та вправні , чіткі дії вчителів не дали можливості учням перемогти  у змаганні. І це не дивно! Майстерність не зникає з роками.






         Діти впевнились, що без правил  не можна провести жодної гри.
  Під час розваг стало зрозуміло, як важко дітям сконцентрувати увагу, точно кинути в ціль м'яч, швидко зреагувати на зміну ходу гри. А вчителі ще раз переконалися, що комп'ютерні ігри сьогодні витіснили активні спортивні розваги. Тому так необхідно всіма способами привертати  увагу малюків до рухливих ігор. Адже відомо, що граючи в них, діти розвивають моторику рук, а це стимулює розвиток мовлення. Під час спортивних розваг у них починає розвиватися ліва півкуля мозку, яка відповідальна за логічне мислення  та мову. І стає прикро, що ми, дорослі, купуючи дітям гаджети, не слідкуючи за тим, скільки часу в них забирають комп'ютери та мобільні телефони, позбавляємо їх можливості повноцінно розвиватися. Отже, шановні батьки, згадайте свої дитячі ігри та частіше грайте в них зі своїми дітлахами.

   Та ось такий насичений тематичний тиждень добіг до кінця . Він був одним із найцікавіших, адже ігри полюбляють усі діти. Бєлоусова Т.М., підбиваючи підсумки, вирішила провести ранкову вправу на повітрі знову ж таки у вигляді гри.


   Усі діти утворили дружнє живе коло. А далі, за вказівкою вчителя, почали рухатися, вітаючи один одного.


 Зупинившись, школярі повинні були знайти друга і йому посміхнутися. Це завдання не викликало труднощів. Діти легко знаходили собі пару, адже вправа "Ранкове коло", проведення якої є обов'язкової у Новій українській школі , навчила їх дружити, спілкуватися, робити компліменти.


  І ось вчитель просить підійти дітей і послухати розповідь про те, що сталося з нею вранці. Вона почула дивні звуки. Їй захотілося подивитися, хто ці дивні звуки створює. Коли вийшла, побачила ключ відлітаючих журавлів.
   Діти підвели свої очі вгору і побачили сіре небо, адже  почався останній осінній місяць.


 Темні, важкі хмари, які цього дня заховали сонце, нагадували журавлям про необхідність відлітати в теплі краї.
  Діти помахали своїми долоньками услід  журавлям і вирушили до спортивної кімнати, де повинні були показати, яким іграм навчилися упродовж навчального тижня.


  Ось так Таїса Миколаївна зі звичайних буднів вміє створити диводні, сповнені загадками, цікавинками та таємницями. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий